زهره مختاری
رکورد شکنی ذخیره خون استان اصفهان در آخرین روز سال
کیان دهراب پور بیان کرد روز جمعه ۲۹ اسفند، ذخیره خون استان ۶۸۷۸ واحد معادل هفده و يک دهم (۱۷/۱) روز می باشد که این آمار تاکنون بی نظیر بوده و به عنوان رکورد جدیدی در ذخیره خون استان اصفهان در تاریخ حماسه آفرینی های مردم استان ۲۴ هزار شهید، به یادگار خواهد ماند.
وی گفت در سال ۱۴۰۴ اتفاقات خاصی در کشور و استان عزیزمان بوقوع پیوست و در موارد زیادی نیاز به همراهی مردم برای اهدای خون بود که مردم شهیدپرور استان اصفهان در این بین سنگ تمام گذاشته و با حضور به موقع خود در مراکز اهدای خون، تمام نیازهای مراکز درمانی استان به خون و فرآوردههای خونی در سال ۱۴۰۴ پاسخ داده شد و هیچ بیمار یا مصدومی نبود که بخاطر عدم وجود فرآورده خونی با مشکل روبرو شود و حتی قسمتی از نیازهای مردم کشور سربلندمان را هم برطرف نمودند.
مدیرکل انتقال خون اصفهان ضمن تشکر ویژه از مردم استان ادامه داد امید می رود این روند همدلی در سال جدید ادامه پیدا کند و بخصوص در تعطیلات اول سال، یاریگر بیماران نیازمند به فرآورده های خونی باشند.
تأکید فرماندار بر مردمداری و همافزایی بینبخشی
سیدمحمود شجاعالدینی مدیر مخابرات شهرستان کاشان و محمود دهقانی پیشکسوت و رئیس اسبق مخابرات این شهرستان نیز از مهمانان ویژه این جلسه بودند.
فرماندار آرانوبیدگل در این مراسم ضمن تبریک به رئیس جدید و تجلیل از زحمات بذرافشانی، مردمداری را محور اصلی مدیریت دانست و گفت: «مردمداری و جلب رضایت شهروندان از بنیادیترین اصول مدیریت در شرایط امروز است و ارائه خدمت صادقانه و مؤثر به مردم باید در اولویت کار همه مدیران شهرستان قرار گیرد.»
یوسفیان در ادامه با تأکید بر ضرورت هماهنگی و همافزایی در سطوح مختلف افزود: «هماهنگی درونی میان نیروهای مخابرات و انسجام بیرونی در تعامل با سایر نهادها و دستگاههای شهرستان، از مهمترین انتظارات فرمانداری است.
گفتنی است این مراسم که با حضور کارکنان این اداره برگزارشد با تقدیر از رئیس پیشین، آرزوی موفقیت برای رئیس جدید و تأکید بر ادامه مسیر خدمتگزاری صادقانه در حوزه ارتباطات شهرستان آرانوبیدگل به پایان رسید.
آیین تکریم رئیس اداره مخابرات شهرستان بویینمیاندشت
در این مراسم که در فضایی صمیمی و در عین حال رسمی برگزار شد، مهدی یوسفی معاون تجاری وامور مشتریان، قاسم محمدی رئیس اداره بازرسی، محمود درویشی فرماندار شهرستان بویینمیاندشت و جمعی از کارشناسان و کارکنان این اداره حضور داشتند.
در بخش نخست جلسه، از خدمات ارزشمند و تلاشهای صادقانه محمدعلی فرخی رییس پیشین اداره مخابرات بویینمیاندشت در طول دوران خدمتش تقدیر شد. حاضران در مراسم با ذکر یاد و تلاشهای ایشان، از روحیهی جهادی و مدیریت مسئولانه وی در پیشبرد اهداف سازمانی و توسعهی زیرساختهای ارتباطی شهرستان تجلیل کردند و برای وی در دوران بازنشستگی، آرزوی سلامت و موفقیت نمودند.
سپس، بنا بر حکم صادره از سوی مدیر مخابرات منطقه اصفهان، حمیدرضا عطایی رییس اداره مخابرات شهرستان فریدونشهر، با حفظ سمت، بهعنوان مسئول امور مخابرات شهرستان بویینمیاندشت معرفی شد. وی ضمن قدردانی از اعتماد مدیریت منطقه و حمایت همکاران، بر اهمیت توسعهی خدمات ارتباطی در مناطق غربی استان و ارائهی سرویسهای باکیفیت به شهروندان با همراهی و مساعدت سایر کارکنان این مجموعه تأکید کرد.
در پایان، فرماندار بویینمیاندشت نیز ضمن تشکر از مجموعهی مخابرات منطقه اصفهان، نقش حیاتی شبکههای ارتباطی را در رشد اقتصادی و اجتماعی منطقه یادآور شد و همکاری دستگاههای اجرایی شهرستان را لازم و مؤثر دانست.
این مراسم با تجلیل از زحمات مدیران پیشین و تأکید بر تداوم مسیر خدمترسانی شایسته به مردم، بهعنوان یکی از جلوههای همدلی و انسجام در مجموعه مخابرات استان اصفهان به پایان رسید.
تمدید تمامی مهلت های قانونی مالیاتی منقضی
سخنگوی سازمان امور مالیاتی:
با توجه به شرایط اخیر، مهلت های قانونی شامل:
۱) اعتراض به تشخیص اوراق مالیاتی،
۲) اعتراض به آرای هیئت های حل اختلاف،
۳) مهلت ارسال صورتحساب های الکترونیکی در سامانه مودیان،
۴) مهلت بارگذاری لیست حقوق،
۵) مهلت بارگذاری دفاتر الکترونیک
و نظایر این خواهد بود.
هلت ارسال دفاتر تجاری الکترونیکی نیز که قبلاً تا ۲۰ اسفند ماه بود با توجه به شرایط کشور تمدید شدهاست.
همه این موارد تا زمان عادی شدن شرایط کشور برای مودیان مالیاتی سراسر کشور تمدید می شود.
وی افزود تعیین وضعیت مالیاتی عملکرد سال ۱۴۰۴ مودیان که در خرداد ۱۴۰۵ است اما این مهلت تا نیمه اول سال، شهریور ماه سال آینده تمدید خواهد شد.
ارتقای خدمات ستادی و تقویت منابع انسانی
پایداری برق اصفهان در چهارشنبهسوری
در شب چهارشنبه آخر سال، سیمبانان امور برق منطقه ۹ شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با حضور میدانی و آمادهباش کامل، پایداری شبکه برق و روشنایی معابر را تأمین کردند.تلاش این نیروهای عملیاتی در یکی از پرتنشترین شبهای سال، مانع بروز اختلال در برقرسانی شد و خدمات به مشترکان بدون وقفه ادامه یافت.
تداوم نهضت بهسازی روشنایی توسط شرکت توزیع برق
شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با تلاشی بیوقفه، بهسازی و اصلاح روشنایی معابر و اماکن عمومی در سطح شهرستان را ادامه میدهد.
این اقدامات که با هدف ارتقاء ایمنی، افزایش رضایتمندی شهروندان و بهینهسازی مصرف انرژی صورت میگیرد، با همت و کارآمدی همکاران این شرکت در حال انجام است.
تداوم این پروژهها، گامی مؤثر در جهت بهبود زیرساختهای شهری و ایجاد فضایی روشنتر و امنتر برای ساکنان اصفهان به شمار میرود.
اعتبار سرویس اینترنت مشترکان پسپرداخت مخابرات
شرکت مخابرات ایران اعلام کرد بهمنظور حفظ تداوم دسترسی کاربران به اینترنت در شرایط کنونی کشور، تاریخ اعتبار سرویس مشترکان اینترنت پسپرداختی که زمان پایان قرارداد آنها در بازه زمانی ۲۶ اسفند تا ۲۰ فروردین قرار دارد، بهصورت خودکار یک ماه افزایش یافته است.
تمدید قراردادهای فعلی بازار برق تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۵
بر اساس مجوز مصطفی رجبی مشهدی، معاون برق و انرژی وزارت نیرو با توجه به اینکه بررسی و تصویب قراردادهای بازار برق در هیأت تنظیم بازار برق به دلیل شرایط اضطراری و جنگی نهایی نشده، مقرر شده است «تمامی قراردادهای موجود بازار برق تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۵ عیناً و بدون هیچگونه اصلاحی تمدید شوند».
دیدار صمیمانه مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از پایگاه خبری شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان (پاتنا) به نقل از امور برق شهرستان نجفآباد، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان در آخرین روز کاری سال ۱۴۰۴ با حضور در این اداره، طی نشستی صمیمانه با مدیریت و روسای ادارات، با همکاران امور برق شهرستان دیدار کرد.
وی ضمن قدردانی از تلاشهای خستگیناپذیر کارکنان برق شهرستان در طول سال جاری، برای آنان آرزوی سلامتی، موفقیت و سالی سرشار از خیر و برکت نمود.
