در نشستی صمیمی و پرشور، مدیران ارشد دوران ساخت و بهرهبرداری فولاد مبارکه پس از بازدید از نواحی آسیبدیده، با مدیرعامل و معاونان گروه دیدار کردند.
در این نشست، گزارشی از وضعیت موجود و برنامه بازسازی ارائه شد. سعید زرندی بر استفاده از ظرفیتها و تجربه پیشکسوتان تأکید کرد.
مدیران قدیمی ضمن محکومیت حمله دشمن، از خاطرات و راهکارهای دوران ساخت گفتند و برای مشارکت در بازسازی اعلام آمادگی کردند.
آنان تمهیدات مدیریتی و توان کارشناسی مجموعه را ستودند و ابراز امیدواری کردند با همت کارکنان، فولاد مبارکه در کوتاهترین زمان دوباره به ظرفیت کامل بازگردد.
