به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، در این نشست تخصصی که به ابتکار معاونت تجاری شرکت مخابرات ایران برگزار گردید؛ ضمن تحلیل دقیق روندهای اخیر در حوزه حفظ و جذب مشتری، مهمترین دلایل ریزش مشترکین خدمات مخابراتی مورد بررسی قرار گرفت.
در این نشست تخصصی، تمامی جوانب مرتبط با حفظ و جذب مشتری به صورت دقیق تحلیل شد. شرکتکنندگان در این جلسه، با بررسی روندهای اخیر در حوزه خدمات مخابراتی، با ایجاد فضایی برای تبادل نظر و ارائه تجربیات میدانی، به بررسی مهمترین دلایل ریزش مشترکین از زوایای مختلف، از کیفیت خدمات و پشتیبانی گرفته تا تعرفهها و بستههای ارائه شده؛ پرداختند.
مدیران حاضر با تأکید بر اهمیت حفظ اعتماد مشتریان، بر لزوم همافزایی میان واحدهای مختلف سازمانی برای اجرای راهبردهای مؤثر در این زمینه تأکید کردند.
مدیران حاضر با تأکید بر اهمیت حفظ اعتماد مشتریان، بر لزوم همافزایی میان واحدهای مختلف سازمانی برای اجرای راهبردهای مؤثر در این زمینه تأکید کردند.
گفتنی است؛ این جلسه بخشی از سلسله نشستهای تخصصی شرکت مخابرات ایران در راستای ارتقاء رضایتمندی مشترکین و بهبود عملکرد تجاری در سطح مناطق مختلف کشور محسوب میشود.