زهره مختاری
همدلی، تخصص و برنامهریزی، سه ضلع مدیریت بحران فولاد مبارکه
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از پایگاه تحلیلی خبری ایراسین سعید زرندی، مدیرعامل گروه فولاد مبارکه، امروز شنبه ۹ خردادماه در جلسه با هئیت مدیره فولاد مبارکه و مدیرعامل بانک رفاه کارگران با اشاره به مدیریت بحران پس از حادثه اخیر، از استمرار تولید، حفظ سرمایه انسانی و بازگشت سریع خطوط تولید به مدار بهرهبرداری بهعنوان مهمترین دستاوردهای این مدت اخیر یاد کرد.
وی با بیان اینکه حادثهای سنگین برای مجموعه رخ داد، گفت: از ماهها قبل و همزمان با تشدید شرایط منطقهای، فولاد مبارکه با برگزاری دهها نشست تخصصی، سناریوهای مختلف بحران را طراحی و برای مدیریت شرایط پیشبینینشده آمادهسازی کرده بود.
مدیرعامل گروه فولاد مبارکه افزود: از ابتدای سال گذشته، نزدیک به ۴۰ جلسه تخصصی برای مدیریت بحران برگزار شد تا برای هر رخداد احتمالی، برنامه عملیاتی مشخص وجود داشته باشد.
زرندی با اشاره به ابعاد گسترده فعالیت این مجموعه تصریح کرد: بیش از ۳۰ هزار نفر بهصورت مستقیم در فولاد مبارکه فعالیت میکنند و در آن شرایط، دو اولویت اصلی برای ما حفظ جان انسانها و استمرار تولید بود. خوشبختانه با طراحی قبلی و برنامهریزی دقیق، توانستیم با کمترین آسیب، مدیریت تخلیه و صیانت از کارکنان را انجام دهیم.
وی با اشاره به خسارات انسانی این حادثه گفت: متأسفانه در این حادثه یکی از همکاران پر تلاش ما به درجه شهادت نائل شد، اما در مجموع، مدیریت بحران در سطح مجموعه با حداقل خسارت انسانی انجام شد.
مدیرعامل گروه فولاد مبارکه با تأکید بر اهمیت حفظ تولید در شرایط بحران خاطرنشان کرد: اگر تولید و بازار از کنترل خارج میشد، تبعات سنگینی از جمله اختلال در زنجیره تأمین، بیکاری گسترده و آسیب به صنایع وابسته ایجاد میشد؛ چراکه اثرات فعالیت فولاد مبارکه تنها محدود به این مجموعه نیست و هزاران بنگاه اقتصادی از عملکرد آن تأثیر میپذیرند.
زرندی ادامه داد: در کنار مدیریت عملیات، برای کارکنان و خانوادههای آنان جلسات آموزشی و برنامههای حمایتی طراحی شد و همزمان، مدیریت بازار و تأمین نیز در دستور کار قرار گرفت تا کوچکترین تنشی در تأمین نیازها و تعهدات مجموعه ایجاد نشود.
وی اظهار کرد: با تشکیل تیمهای تخصصی، بسیج همه ظرفیتها و حمایت هیئتمدیره، عملیات بازسازی در حال انجام است.
زرندی با تأکید بر نقش اعتماد به متخصصان داخلی گفت: آنچه در این مسیر برای ما اهمیت دارد، اتکا به توان کارشناسان و متخصصان مجموعه بود؛ اعتمادی که نتیجه آن در مدیریت شرایط بحرانی و بازسازی نمایان میشود.
وی افزود: اعتماد به مدیران و تیمهای تخصصی نهتنها آسیبی به مجموعه وارد نکرد، بلکه موجب شد ظرفیتهای فنی و مدیریتی فولاد مبارکه در یکی از سختترین شرایط خود را نشان دهد.
زرندی همچنین از همراهی و حمایت هیئتمدیره قدردانی کرد و گفت: اعضای هیئتمدیره در تمام مراحل بحران بهصورت کامل پای کار بودند و در کنار مدیران و کارکنان، فضایی از همدلی و انسجام را برای تصمیمگیری و اجرای سریع اقدامات فراهم کردند.
مدیرعامل گروه فولاد مبارکه ضمن قدردانی از مدیران، کارکنان و اعضای هیئتمدیره گفت: توانستیم در یکی از سختترین شرایط، اجازه ندهیم کشور و صنعت معطل بماند و این تجربه میتواند بهعنوان یک الگوی موفق در مدیریت بحران صنعتی ثبت شود.
وی با اشاره به تعاملات و همکاریهای مشترک میان فولاد مبارکه و بانک رفاه کارگران، از مشارکت این بانک در فرآیند بازسازی و نوسازی بخشهای آسیبدیده فولاد مبارکه خبر داد و بر تداوم همکاریها و تعاملات متقابل میان دو مجموعه تأکید کرد.
زرندی با اشاره به تداوم مسئولیتهای اجتماعی فولاد مبارکه در این روزهای پس از حمله گفت: در نشستی که با دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان داشتیم اعلام شد که وضعیت سرطان در این استان نیازمند حمایت جدی است و طرح غربالگری سرطانهای روده بزرگ و سینه در استان اصفهان سرطان با حمایت فولاد مبارکه آغاز شده و ۱.۷ میلیون نفر را تحت پوشش قرار میدهد. این طرح با تشخیص زودهنگام بیماری، حداقل ۸ همت صرفهجوی فقط در استان اصفهان به همراه خواهد داشت.
تودیع و معارفه معاون اقتصادی و سرمایهگذاری سازمان تأمیناجتماعی
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از روابطعمومی سازمان تأمیناجتماعی، در این مراسم، قائم موهبتی، معاون سابق فرهنگی، اجتماعی و امور استانهای سازمان تأمین اجتماعی به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایهگذاری سازمان معرفی شد. مصطفی سوری پیش از این عهدهدار این سمت بود؛ در این مراسم از زحمات و اقدامات وی در سمت معاون اقتصادی و سرمایهگذاری سازمان تأمین اجتماعی تقدیر به عمل آمد.
مدیرعامل سازمان تأمیناجتماعی در جریان این نشست بیان کرد: ستاد سازمان را در حد ضرورت، تعریف و بر این مبنا، چابکسازی در دستور قرار گرفته است. تجمیع برخی واحدهای سازمانی و انجام چابکتر مأموریتها در این فرایند، هدفگذاری شده است. همچنین تأکید بر تناسب حضور نیروی انسانی در ستاد سازمان، شعب و واحدهای اجرایی سازمان تأمین اجتماعی موردنظر است.
سالاری افزود: به تبع اقدامات ساختاری در راستای چابکسازی سازمان، انطباق شعب تأمیناجتماعی با منطقهبندی شهرداری تهران را از طریق ادغام شعب، برنامهریزی کردهایم.
وی ادامه داد: در بخشهای بیمهای و درمانی تأمیناجتماعی در سراسر کشور باید نسبت منطقی بین نیروی انسانی شاغل در ادارات کل بیمه و درمان با شعب و مراکز درمانی برقرار باشد؛ در قالب این رویکرد، ارتقا بهرهوری نیروی انسانی و چابکسازی سازمانی دنبال میشود.
سالاری در ارتباط با نقش نیروی انسانی در فرایند چابکسازی سازمانی، بهرهمندی بهینه از نیروی انسانی در حوزههای ادغام شده در مسیر چابکسازی را اولویت دانست و تأکید کرد: حفاظت و صیانت از تأمیناجتماعی نیازمند همت جمعی در مجموعه سازمان است و در مسیر اقدامات تحولی باید نظرات و دیدگاههای کارشناسی، اخذ و نواقص موجود برطرف شود.
مدیرعامل سازمان تأمیناجتماعی در پایان این جلسه، با اهدای لوحی از اقدامات مصطفی سوری در دوره اخیر معاونت اقتصادی و سرمایهگذاری سازمان تقدیر بهعمل آورد.
در این نشست همچنین عادل دهدشتی، قائممقام مدیرعامل سازمان تأمیناجتماعی، مصطفی سوری، معاون سابق اقتصادی و سرمایهگذاری سازمان تأمین اجتماعی و قائم موهبتی، سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایهگذاری سازمان تأمیناجتماعی به بیان مطالب خود پرداختند.
گفتنی است موهبتی در سوابق مدیریتی خود معاونت اقتصادی و امور شرکتهای جمعیت هلال احمر، مدیریت اقتصادی شرکتهای تابعه شهرداری تهران و معاونت حقوقی، مجلس و امور بینالملل سازمان تامین اجتماعی را در کارنامه دارد.
گسترش همکاریهای مشترک پلیس و منابع طبیعی
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از روابط عمومی ادارهکل منابعطبیعی و آبخیزداری استان اصفهان، این دیدار با حضور سرهنگ علی صادقی فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان، معاون فنی، مسئول حوزه نمایندگی ولیفقیه ، رییس حراست و مدیر روابط عمومی این ادارهکل برگزار شد.
در این نشست، مدیرکل منابعطبیعی و آبخیزداری استان اصفهان ضمن تبریک انتصاب سردار حسنوند به سمت فرمانده انتظامی استان، نقش پلیس را در حفظ امنیت عرصههای طبیعی و مقابله با تخلفات مرتبط با اراضی ملی بسیار مؤثر دانست و بر ضرورت تقویت تعاملات و همافزایی میان دو مجموعه تأکید کرد.
وی با اشاره به اهمیت حفاظت از منابع طبیعی بهعنوان سرمایهای ملی و بیننسلی، اظهار داشت: صیانت از عرصههای منابع طبیعی، مقابله با زمینخواری، جلوگیری از تخریب مراتع و حفاظت از اراضی ملی نیازمند همکاری مستمر و هماهنگی نزدیک میان دستگاههای مسئول، بهویژه مجموعه انتظامی استان است.
در ادامه این دیدار، راهکارهای توسعه همکاریهای مشترک، افزایش هماهنگیهای میدانی، ارتقای سطح تعاملات اجرایی و بهرهگیری از ظرفیتهای دو مجموعه برای حفاظت هرچه بهتر از منابع طبیعی استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
سردار عبدالوهاب حسنوند، فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز در این دیدار با تأکید بر اهمیت حفظ سرمایههای طبیعی کشور اظهار داشت: حفاظت از منابع طبیعی، مراتع و اراضی ملی تنها یک وظیفه سازمانی نیست، بلکه مسئولیتی اجتماعی و ملی است که نیازمند مشارکت و همکاری همه دستگاههای اجرایی و نظارتی است.
وی افزود: فرماندهی انتظامی استان اصفهان آمادگی دارد با بهرهگیری از ظرفیتهای اطلاعاتی، عملیاتی و انتظامی خود، در کنار مجموعه منابع طبیعی برای پیشگیری از تخلفات، مقابله با سودجویان و صیانت از عرصههای ملی همکاری مؤثرتری داشته باشد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین بر ضرورت تشدید نظارتها در محورهای مواصلاتی استان برای مقابله با قاچاق چوب و زغال تأکید کرد و گفت: حفظ منابع طبیعی و جلوگیری از تخریب سرمایههای زیستمحیطی کشور نیازمند هوشیاری مستمر، نظارت میدانی و هماهنگی نزدیک میان پلیس و یگانهای حفاظتی است.
سردار حسنوند خاطرنشان کرد: هرجا تعامل و همکاری میان دستگاهها تقویت شود، امکان مقابله مؤثرتر با تخلفات و صیانت بهتر از حقوق عمومی فراهم خواهد شد و پلیس استان در این مسیر، همکاری با مجموعه منابع طبیعی را از اولویتهای خود میداند.
در پایان این دیدار، دو طرف بر تداوم همکاریهای مشترک، تقویت هماهنگیهای اجرایی و استفاده از تمامی ظرفیتهای موجود برای حفاظت از اراضی ملی، منابع طبیعی و سرمایههایشمند زیستمحیطی استان تأکید کردند.
توسعه شبکه فیبرنوری اختصاصی فریدن؛ مخابرات منطقه اصفهان وتقویت زیرساخت بانک صادرات
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از روابطعمومی مخابرات منطقه اصفهان، در ادامه طرحهای توسعه شبکه فیبرنوری و در راستای تحقق اهداف تحول دیجیتال در نظام بانکی، عملیات کابلکشی و اتصال شعب بانک صادرات به شبکه فیبرنوری، این بار در فریدن در حال اجراست.
این پروژه یکی از سرفصلهای کلان مخابرات منطقه اصفهان جهت تامین ارتباطات پایدار برای شعب بانک صادرات استان است که با هدف ارتقای استانداردهای ارتباطی و افزایش سرعت و امنیت تراکنشهای بانکی، همسو با استانداردهای شبکه بانکی کشور پیگیری میشود.
مخابرات منطقه اصفهان با رعایت استانداردهای لازم، تلاش میکند تا روند اجرای این پروژه را در کوتاهترین زمان ممکن به سرانجام رسانده و شعب بانک صادرات را به عنوان یکی از بازوهای حیاتی شبکه مالی کشور، در زمره مراکز مجهز به زیرساختهای نوین ارتباطی قرار دهد.
پایش شاخصهای مخابراتی منطقه اصفهان؛ تمرکز ویژه زیرساختهای نوری
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، در این راستا، اتصال مراکز آموزشی و مدارس به شبکه نوین ارتباطی فیبرنوری و تقویت زیرساختهای ارتباطی شهرکهای صنعتیِ استان بهعنوان یکی از قطبهای صنعتی کشور، از محورهای اصلی گزارشهای کنترل پروژه در جلسه بود.
جلسات تخصصی کنترل پروژه با هدف پایشِ وضعیتِ پیشرفت برنامههای ابلاغی برای سال ۱۴۰۵ در مخابرات منطقه اصفهان بصورت منظم برگزار میشود.
در این جلسات، معاونین، مدیران و کارشناسان فنی با بررسی گزارشهای عملکردی، بر تحقق تعهداتِ استراتژیک تأکید مینمایند.
عباس هاشمی معاون شبکه مخابرات منطقه اصفهان و مدیر پروژه فیبرنوری استان در این نشست با تبیین اولویتهای فنیِ پیشرو، اجرای پروژه یک میلیون پورت را بهعنوان یکی از بزرگترین طرحهای زیرساختی استان قلمداد کرد و افزود: افزایش ضریب نفوذ و تسریع در روند دایریِ سرویسهای مبتنی بر فیبر نوری، مسیری است که مخابرات منطقه برای دستیابی به استانداردهای نوین ارتباطی طی میکند.
وی با اشاره به جایگاه ممتاز استان اصفهان در حوزه تولید و صنعت اظهار داشت: «با توجه به اینکه استان اصفهان از نظر تعداد شهرکهای صنعتی دارای تعداد زیاد میباشد، فراهمسازی زیرساختهای ارتباطی پرسرعت و پایدار در این مناطق، ضرورتی اجتنابناپذیر برای تسهیل فعالیتهای صنعتی و ارتقای بهرهوری در بخش اقتصاد دیجیتال است؛ لذا برنامه مدونی جهت پوشش فیبر نوری در شهرکهای صنعتی تدوین شده که هماکنون در مرحله پایش و اجرا قرار دارد.»
در ادامه این نشست، موضوع هوشمندسازی مدارس نیز مورد توجه ویژه قرار گرفت و با تأکید بر مسئولیتهای اجتماعی و زیرساختی در قبال نظام آموزشی استان، تسریع در فرآیند اتصال مدارس به شبکه فیبر نوری را گامی ضروری برای ارتقای کیفیت آموزشهای نوین و تحقق عدالت آموزشی دانستند.
گفتنی است رصد برنامه ها و میزان تحقق آنها موجب میشود تا ضمن شناسایی دقیق چالشهای عملیاتی، نسبت به رفع موانع موجود اقدام گردد.
مخابرات اصفهان متعهد است با بهرهگیری از تمامی توان فنی و تخصصی خود، زیرساختهای لازم برای توسعه پایدارِ زیرساختهای نوین ارتباطی را در سال ۱۴۰۵ به نحو احسن محقق سازد.
تقویت زیرساخت شبکه بانکی کاشان، بااتصال به شبکه فیبرنوری مخابرات
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از روابطعمومی مخابرات منطقه اصفهان، در ادامه طرحهای توسعه شبکه فیبرنوری و با هدف تحقق تحول دیجیتال در نظام بانکی، عملیات کابلکشی و اتصال شعب بانک صادرات کاشان به بستر فیبرنوری اختصاصی مخابرات توسط تیمهای فنی شرکت طنین ارتباط هشتبهشت(طاها) بعنوان مجری طرحهای مخابراتی در حال اجراست.
این پروژه که به عنوان بخشی از برنامه کلان اتصال شعب بانک صادرات استان اصفهان به شبکه ملی فیبرنوری کشور شناخته میشود، با هدف فراهمسازی زیرساختی پایدار، پرسرعت و ایمن برای خدمات برخط بانکی پیگیری میگردد. با جایگزینی بستر سنتی با تکنولوژی فیبرنوری، ظرفیت پهنای باند اختصاصی افزایش یافته و تأخیر در تبادل دادهها به حداقل ممکن خواهد رسید.
اتصال شعب بانک به شبکه فیبرنوری، ضرورتی اجتنابناپذیر برای پاسخگویی به نیازهای نوین مشتریان در عصر دیجیتال است.
تیمهای عملیاتی مخابرات در تلاش هستند تا ضمن رعایت تمامی الزامات فنی، این پروژه را به بهرهبرداری برسانند. این اقدام علاوه بر افزایش امنیت تراکنشها و کاهش اختلالات شبکه، بستر مناسبی را برای ارائه خدمات نوین و غیرحضوری بانک صادرات به شهروندان فراهم میآورد.
با اجرای این طرح، شبکه بانکی شهرستان کاشان گامی دیگر به سوی هوشمندسازی زیرساختهای ارتباطی برداشته است.
توسعه زیرساختهای نوین ارتباطی چادگان؛ اتصال اماکن رفاهی بانک ملی به فیبرنوری
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از روابطعمومی مخابرات منطقه اصفهان، در راستای توسعه زیرساختهای ارتباطی در مناطق گردشگری و رفاهی استان، عملیات کابلکشی و برقراری ارتباط فیبر نوری برای اماکن رفاهی بانکملی در شهرستان چادگان با نظارت تیمهای فنی مخابرات در حال اجراست.
این پروژه که بخشی از برنامه توسعه شبکه فیبرنوری (FTTX) در شهرستانهای غرب استان اصفهان است، به منظور تأمین بستری ایمن، پایدار و پرسرعت برای ارتباطات دیجیتال در این مراکز رفاهی طراحی و عملیاتی شده است.
شهرستان چادگان به دلیل برخورداری از ظرفیتهای بالای گردشگری و وجود مراکز رفاهی مهم، نیازمند زیرساختهای ارتباطی قدرتمند است. اتصال این اماکن از بانک ملی به شبکه فیبر نوری، گامی مهم در جهت تجهیز این مراکز به تکنولوژیهای نوین ارتباطی و ارتقای سطح خدماترسانی به هموطنان است.
نشست مدیرمخابرات منطقه اصفهان ومدیرکل رگولاتوری بامحوریت پروژه ملی برگردان مخابرات
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، در این نشست که با حضور اصغر فارقلیطیان مدیر مخابرات منطقه اصفهان و احسان براتی مدیرکل بخش مرکزی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تشکیل شد؛ جزئیات فنی و عملیاتی این پروژه استراتژیک مورد بحث و تبادلنظر قرار گرفت.
اصغر فارقلیطیان در این جلسه با تشریح آخرین وضعیت پیشرفت پروژه در استان اصفهان، بر اهمیت تعامل سازنده با سازمان تنظیم مقررات جهت رفع موانع موجود و تسریع در روند پیادهسازی این طرح ملی تاکید کرد و اظهار داشت: اجرای دقیق و بهموقع این برگردان، نقش بسزایی در ارتقای کیفیت شبکه، پایداری ارتباطات و بهرهمندی مشترکین از تکنولوژیهای نوین خواهد داشت.
براتی مدیرکل بخش مرکزی نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورتگرفته، بر لزوم رعایت استانداردهای لازم و هماهنگی کامل تمامی ارکان درگیر در این پروژه ملی تاکید کرد و آمادگی این سازمان را برای تسهیل در فرآیندهای قانونی و نظارتی به منظور تسریع در اجرای پروژه اعلام داشت.
در پایان این نشست، مقرر گردید کارگروه مشترکی جهت پیگیری مستمر مراحل برگردان تشکیل شده و گزارشهای پیشرفت پروژه بهصورت دورهای مورد ارزیابی و پایش قرار گیرد.
عملیات برگردان شبکه مسی به فیبرنوری محدوده مرکزحضرت ولیعصر(عج)اصفهان
این پروژه که بخشی از نهضت توسعه فیبرنوری شرکت مخابرات ایران محسوب میشود در خیابانهای جی و کاخ شهر اصفهان به مرحله اجرا درآمده است.
با بهرهبرداری از این فناوری نوین، شبکه ارتباطی این مناطق از زیرساختهای قدیمی مبتنی بر مس، به تکنولوژی پیشرفته و پرسرعت فیبر نوری ارتقا مییابد.
در این مراسم که روز چهارشنبه، ۶ خردادماه ۱۴۰۵ برگزار شد، اصغر فارقلیطیان، مدیر مخابرات منطقه اصفهان، ضمن نظارت بر روند عملیات اجرایی، بر اهمیت استراتژیک این پروژه در کاهش اختلالات شبکه و پاسخگویی به نیاز روزافزون شهروندان به پهنای باند بالا تأکید کرد.
وی گذار از مس به فیبر نوری را گامی ضروری برای تحقق اهداف شهر هوشمند و بهرهمندی مشترکین از خدماتی با پایداری حداکثری دانست.
در این بازدید میدانی، عباس هاشمی معاون شبکه، ابوذر فتاحی مدیر مخابرات مرکز استان، سیدمحمود حسینی رئیس اداره حراست و جمعی از کارشناسان و کارکنان فنی حضور داشتند و هماهنگیهای لازم برای تسریع در روند عملیات و به حداقل رساندن اختلالات احتمالی برای مشترکین منطقه صورت گرفت.
تقویت پایداری انرژی برای تداوم خدمات درمانی
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از روابط عمومی شرکت، در این آیین، مهرداد دادخواه با تأکید بر نقش حیاتی برق پایدار در مراکز درمانی گفت: اجرای پروژه دو فیدر در بیمارستان امام موسی کاظم(ع) اقدامی کلیدی برای افزایش تابآوری زیرساخت برق و کاهش احتمال اختلال در خدمترسانی درمانی است؛ مسیری که با همافزایی میان صنعت برق و مجموعه سلامت و با مشارکت خیران به نتیجه رسیده است.
🔸مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شهرستان اصفهان ضمن قدردانی از همکاری مدیریت بیمارستان، کارکنان حوزه درمان و خیران حاضر، خاطرنشان کرد اینگونه پروژهها اگرچه ممکن است از منظر هزینه در مقیاس کلان رقم محدودی به نظر برسند، اما از نظر کارکرد و اثرگذاری، برای مراکز حساس و حیاتی «بسیار راهبردی» هستند؛ چراکه دوسو تغذیهکردن برق به معنای ایجاد مسیر جایگزین برای تأمین انرژی و افزایش ضریب اطمینان شبکه در زمان بروز حادثه، تعمیرات یا محدودیتهای فنی است.
🔸مهندس دادخواه با اشاره به گستره فعالیتهای شبکه توزیع برق شهرستان اصفهان اعلام کرد نگهداری و پشتیبانی شبکهای به طول حدود ۱۶ هزار کیلومتر و بهرهبرداری از بیش از ۱۴ هزار دستگاه ترانسفورماتور در پهنهای نزدیک به ۱۵ هزار کیلومتر مربع، مسئولیت سنگینی را برعهده صنعت برق گذاشته است و در چنین شرایطی، اولویتدادن به پایداری برق مراکز درمانی یک ضرورت مدیریتی و خدماتی محسوب میشود.
🔸در ادامه این مراسم، بر تداوم اجرای طرحهای پایداری برق برای مراکز حیاتی استان با محوریت الزامات مدیریت بحران تأکید شد. همچنین یاد و خاطره برخی چهرههای اثرگذار در حوزه سلامت و صنعت برق اصفهان گرامی داشته شد و حاضران، اجرای پروژههای زیرساختی مشابه را در ارتقای امنیت و استمرار خدمترسانی درمانی مؤثر ارزیابی کردند.
🔸در پایان این مراسم، به پاس همکاری و حمایت در اجرای پروژه دوسو تغذیه برق مرکز آموزشیدرمانی امام موسی کاظم(ع)، لوح تقدیری که به امضای دکتر حیدری، ریاست بیمارستان، تهیه شده بود، از سوی منصور شیشهفروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، به مهرداد دادخواه، مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان و مهندس محمدجواد قنبری مدیر برق منطقه۳ اهدا شد.
