زهره مختاری
لشکر ۱۲۷ هزار نفری شوراها ظرفیت پشتیبانی مردمی در جنگ ترکیبی است
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، عباس حاج رسولیها در نطق میان دستور صد و هشتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر رعایت دقیق ملاحظات شرعی و اخلاقی در ساختوسازهای شهری اظهار کرد: شب گذشته در یک مراسم عزاداری بودم که سخنرانی موضوعی را عنوان کرد که داستانی تأملبرانگیز از ایام حج بود. فردی که پس از انجام مناسک حج، در رؤیایی دید که دیگران او را با عنوان "حاج فلان" خطاب میکردند، اما خودش فاقد این عنوان بود. او با ناراحتی یک سال دیگر برای حج اقدام کرد. نهایتاً متوجه شد خانهای که ساخته، موجب سایهاندازی بر منزل مقابل شده و جلوی تابش نور آفتاب را گرفته است. او پس از کسب رضایت از صاحبخانه مقابل، در رؤیایی دیگر مشاهده کرد که سه حج برای او محاسبه شده است. این ماجرا تأکیدی بود بر رعایت دقیق ملاحظات شرعی و اخلاقی در ساختوسازهای شهری. لذا اینجا خطابم به شهردار محترم و مسئولان شهرسازی است که با حساسیت بیشتری به این موضوعات بپردازند.
وی در ادامه سخنان خود، به انتقاد از گماردن افراد غیرمتخصص در مناصب کلیدی پرداخت و گفت: نکته دیگری که سخنران بر آن تاکید کرد این بود که نباید افرادی که تخصص و توان لازم را ندارند، در مسئولیتهای کلان گمارده شوند. ما تجربه داریم؛ اگر مسئولی از تخصص کافی برخوردار نباشد، آثار منفی زیادی بر اداره شهر برجای میگذارد. اگر احساس میشود فردی توان لازم را ندارد، باید بدون تعارف، فرد توانمندتری جایگزین شود؛ در غیر این صورت، در آخرت باید پاسخگو باشیم.
رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایهگذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه با اشاره به پیام مقام معظم رهبری پس از پایان جنگ ۱۲ روزه، اظهار کرد: رهبری معظم در این پیام، به دو پیروزی مهم اشاره داشتند: نخست، پیروزی بر رژیم صهیونیستی و سپس، پیروزی بر آمریکا. نقشه دشمن این بود که پس از حملات، مردم به خیابانها بیایند و ابراز نارضایتی کنند، اما برخلاف انتظار، وحدت ملی شکل گرفت؛ وحدتی که از زمان پیش از انقلاب مشابه آن را ندیده بودم و همه طیفها و گرایشهای مختلف، متحدانه در برابر رژیم صهیونیستی ایستادند.
وی ادامه داد: قدردانی از مردم باید در قالب خدمت بیمنت و تسهیل امور آنها جلوهگر شود. برخی قوانین دستوپاگیر نیاز به اصلاح دارند. اگر واقعاً قانونی به نفع مردم نیست، باید شهامت اصلاح آن را داشت. مجلس شورای اسلامی و مدیران استان، میتوانند در این مسیر کمک کنند، مخصوصاً حالا که دولت نیز بر تمرکززدایی تأکید دارد.
ضرورت آمادگی ساختار شهری در برابر تهدیدات ترکیبی
حاج رسولیها در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات شورای شهر در مقابله با شرایط بحرانی اشاره کرد و گفت: در همین جنگ ترکیبی اخیر، شورای شهر در روز دوم با تصویب مصوبهای دوفوریتی، اختیارات ویژهای به شهردار اعطا کرد تا بتواند در شرایط بحرانی تصمیمات لازم را بگیرد. از دل همین تجربه، ظرفیت بزرگی کشف شد؛ لشکری ۱۲۷ هزار نفری از اعضای شوراها در سراسر کشور که میتوانند در کنار رهبری ایفای نقش کنند. شهرداری اصفهان نیز بهصورت جدی وارد عمل شده و میتواند ۲۰ هزار نیروی آماده در حوزه فرهنگی، خدماتی و مساجد ساماندهی کند. این ظرفیت باید به یک نیروی پشتیبانی سازمانیافته برای شهر اصفهان تبدیل شود.
وی افزود: در جریان حملات اخیر، دیدیم که شهرداری تهران چقدر توانست موثر عمل کند. اصفهان نیز باید آمادگی خود را اعلام کند. این نیروی ۲۰ هزار نفری باید در همه ابعاد آماده خدمت باشد.
مطالبه برای تحقق مدیریت واحد شهری
وی همچنین خطاب به رئیسجمهور گفت: از رئیسجمهور محترم درخواست دارم که اختیارات بیشتری به استانداران و مدیریت شهری واگذار شود. در شرایط فعلی، مدیریت متمرکز پاسخگو نیست. تجربههای اخیر نشان داده که اگر بخواهیم برای یک اقدام کوچک در شهر از تهران مجوز بگیریم، زمان از دست میرود و فرصتها از بین میرود. با استاندار محترم در این خصوص صحبتهایی شده و همراهی خوبی صورت گرفته است، اما برای مقابله مؤثر با جنگ ترکیبی، نیاز به مدیریت واحد شهری داریم.
پروژههای مشارکتی؛ راهحل مقابله با فشارهای اقتصادی
رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایهگذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان در بخش پایانی سخنان خود، به بیان ظرفیتهای اقتصادی شهر پرداخت و اظهار کرد: در شرایط فشار اقتصادی اخیر، بررسیهایی انجام دادهام و متوجه شدم که بیش از ۲۰ هزار همت پروژه مشارکتی در سطح شهر داریم که اگر مدیریت مناسبی صورت گیرد، میتوانند در همین سال ۱۴۰۳ به بهرهبرداری برسند. پروژههایی مانند هتل جهاننما، بازار خان و چند پروژه دیگر در سطح شهر، همگی قابلیت فعالسازی دارند. اگر این پروژهها بهدرستی مدیریت شوند، بخش زیادی از مشکلات مالی شهر مرتفع خواهد شد.
لزوم پایش و ارزیابی اجرای ضوابط تابلوهای شهری: قانون داریم، اما پیگیری نداریم
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، مصطفی نباتی نژاد در تذکری در صد و هشتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: تذکر امروز بنده ناظر به فرمایش مقام معظم رهبری در ابتدای جلسه اخیر است. رهبر انقلاب فرمودند ما قانون خوب کم نداریم، مسئله اصلی پیگیری است. یکی از قوانین جاری در شهر اصفهان که تاکنون حدود چهار تا پنج مرتبه بهروزرسانی شده، ضوابط و مقررات مربوط به تابلوهای صنفی، تجاری و تبلیغاتی شهر اصفهان است.
وی با اشاره به اصلاحات اخیر این ضوابط، گفت: در انتهای دوره قبل شورای شهر، اصلاحاتی بر این ضوابط اعمال شد. خواهش من از شورای اسلامی شهر و بهویژه کمیسیون خدمات شهری این است که موضوع پایش و ارزیابی اجرای این مصوبه را در اسرع وقت و با اولویت در دستور کار خود قرار دهند.
رئیس مرکز پژوهشهای شورای اسلامی شهر اصفهان با انتقاد از وضعیت فعلی تابلوهای شهری، تصریح کرد: در یکی دو سال اخیر، تابلوهای تبلیغاتی جدیدی در سطح کشور و بهتبع آن در اصفهان رواج یافتهاند، از جمله تابلوهای موسوم به سامورایی و نمونههای دیگر. اگر بهموقع درباره این تابلوها تصمیمگیری نکنیم و ضابطهای برایشان تعریف نکنیم، ممکن است به مرور زمان نظم و نمای شهری را برهم بزنند.
وی ادامه داد: همچنین برخی تابلوها بالاتر از پشتبامها نصب شدهاند که طبق دستورالعمل فعلی غیرقانونی است. اینها مواردی هستند که نیازمند بررسی دقیقاند. در حال حاضر حتی مشخص نیست که ما در سطح شهر ممیز تابلو داریم یا نه. آیا میتوانیم بهصورت لحظهای اطلاع پیدا کنیم که چه درصدی از تابلوها در شهر، تخلف محسوب میشوند یا خیر؟
نباتینژاد با صراحت به برخی عملکردهای شهرداری نیز اشاره کرد و گفت: احساس بنده این است در جاهایی که برای شهرداری منافع مالی دارد، ورود صورت میگیرد، مانند مباحث مربوط به برندها و تبلیغات درآمدزا. اما در سایر موارد، چشمها بر آن بسته میشود. مأموران کنترل و نظارت ممکن است بگویند: "فعلاً دردسر نداشته باشیم، شاکی هم نیست"، یا حتی در برخی محلات ممکن است مردم دغدغهای نسبت به این موضوع نداشته باشند یا اصلاً توجهی نداشته باشند.
وی تأکید کرد: البته اگر در ارزیابیها به این نتیجه برسیم که برخی بندهای ضوابط فعلی نیاز به اصلاح دارند، طبیعتاً همانند دورههای قبل باید فرآیند اصلاح آنها انجام شود. بنابراین، درخواست مشخص بنده از رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا، این است که ارزیابی تحقق اجرای ضوابط تابلوهای شهری، که آخرین اصلاحیه آن در پایان دوره قبل تصویب شده، در دستور کار قرار گیرد.
رئیس مرکز پژوهشهای شورای اسلامی شهر اصفهان در پایان افزود: گزارشهای لازم نیز از سوی بخشهای مربوطه در شهرداری به کمیسیون ارسال شود تا تصمیمگیری مستند و دقیق در این زمینه صورت گیرد.
زائران اربعین برای استفاده از خودرو شخصی دغدغه نداشته باشند
سردار حسینی رئیس پلیس راه فراجا: زائران برای تردد با خودروهای شخصی دغدغه نداشته باشند. تأمین ایمنی سفر، مهمترین اولویت پلیس راهور در ایام اربعین است. هدف این است که زائران با سلامت کامل از مبدا تا مقصد به عتبات عالیات سفر کنند و در راهپیمایی بزرگ اربعین شرکت داشته باشند و پس از آن نیز با آرامش به شهر و دیار خود بازگردند.
توسعه زیرساختهای شهری با فناوریهای نوین و بومی در اصفهان
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، سید امیر سامع در خصوص موارد مطرح شده در جلسه کمیسیون تلفیق شورا با اشاره به اقدامات صورتگرفته در حوزه آتشنشانی گفت: در راستای ارتقای توان عملیاتی نیروهای آتشنشانی، ربات جستجوگر امدادی از سال گذشته وارد ناوگان عملیاتی شهر شده و هماکنون مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین پروژه ساخت ربات آتشنشان با قابلیت عملیات در ارتفاع بیش از ۷۰ متر در حال انجام است که میتواند با حمل نازل و تجهیزات تخصصی، مواد خاموشکننده را مستقیماً به محل حریق در طبقات مرتفع منتقل کند.
وی افزود: پروژه ساخت پهپاد آتشنشان نیز در دستور کار است تا در محیطهایی که حضور فیزیکی آتشنشانان به دلیل خطر ریزش، حرارت بالا یا شرایط بحرانی امکانپذیر نیست، عملیات امداد با هدایت از راه دور انجام گیرد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به پیشرفتهای حوزه هوشمندسازی نیز اشاره کرد و گفت: سامانه مسیریاب هوشمند برای خودروهای امدادی، در حال راهاندازی است تا به محض تماس شهروندان، آدرس دقیق حادثه به صورت خودکار روی پنل خودروهای آتشنشانی نمایش داده شود. این سیستمها گام مهمی در تسریع پاسخگویی و افزایش دقت در امدادرسانی هستند.
وی همچنین با اشاره به پیشرفتهای صورتگرفته در حوزه مدیریت منابع آب گفت: با همکاری دانشگاه صنعتی اصفهان و پژوهشکده زیردریایی، پروژهای مشترک برای ساخت آبشیرینکن خورشیدی با فناوری نوین در حال اجراست. همچنین در زمینه بازیافت آب و استفاده از منابع غیرمتعارف از جمله پسابها، آب شور و ذهابها، شهرداری اصفهان در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد.
وی همچنین از هوشمندسازی ناوگان خدمات شهری خبر داد و گفت: در حال حاضر، بیش از ۱۰۰۰ دستگاه خودرو از جمله خودروهای آتشنشانی، حمل پسماند، نظافت و خدمات شهری به سامانههای مدیریت ناوگان مجهز شدهاند و بهصورت لحظهای از طریق سیستم نظارت متمرکز رصد میشوند. این قابلیت، پیشتر در سامانههای حملونقل عمومی همچون اتوبوسرانی نیز پیادهسازی شده است.
سامع درباره موارد مطرح شده در خصوص اقدامات شهرداری در بخش زیباسازی شهری گفت: آبنماهای هوشمند، نورپردازیهای تعاملی و پروژههایی همچون نمایش نور در کوه صفه و مقابل هتل عباسی، نمونههایی از حرکت به سمت شهر زیبا و هوشمند هستند که با استقبال گسترده شهروندان مواجه شدهاند.
وی ادامه داد: در حوزه فضای سبز، تجهیزات ویژه برای جابجایی و نگهداری درختان با رویکرد هوشمندی، بهکار گرفته شدهاند. همچنین در حوزه حملونقل، سامانه جامع «اصفهان من» که خدمات مختلف شهری از حملونقل عمومی تا خدمات تفریحی را پوشش میدهد، به بیش از چند میلیون کاربر خدمترسانی میکند.
سامع افزود: رونمایی از بلیتهای QR Code برای استفاده در ناوگان اتوبوسرانی یکی از اقدامات جدید شهرداری در حوزه حملونقل هوشمند بوده و نسخه جدید سامانه «اصفهان من» و سامانه مدیریت یکپارچه شهری نیز بهزودی ارائه خواهد شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام این دستاوردها در بستر دانش بومی، با استفاده از توان نخبگان دانشگاهی و متخصصان جوان شهر اصفهان رقم خورده و در مسیر تبدیل اصفهان به یک شهر پیشرو در عرصه نوآوری شهری قرار دارد. جشنواره شیخ بهایی نیز با ایجاد بستری برای ارائه و حمایت از طرحهای نوآورانه شهری، در تقویت این مسیر نقشآفرین بوده است.
۶ مصوبه حیاتی برقرسانی در شهرستان شاهینشهر و میمه، تصویب شد
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از پایگاه خبری شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان (پاتنا) به نقل از امور برق شهرستان شاهینشهر و میمه، نشست مشترکی با حضور محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان، حسینعلی حاجیدلیگانی نماینده مردم شاهینشهر، میمه و برخوار در مجلس، مجید مشفقی مدیر امور برق شهرستان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد. این نشست با هدف تقویت شبکه و تأمین برق پایدار و با محوریت رفع چالشهای زیرساختی برقرسانی در مناطق صنعتی و مسکونی شهرستان، به تصویب ۶ مصوبه مهم انجامید: برقرسانی به طرحهای نهضت ملی مسکن در ازان، ونداده و زیادآباد احداث پست ۶۳ کیلوولت جهادآباد تأمین ۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط برای مناطق صنعتی نگین و گلستان میمه با بودجه ۱۰۰ میلیارد ریالی دو فیدره کردن بیمارستان گلدیس برای افزایش قابلیت اطمینان شبکه جایگزینی چراغهای فرسوده با LED برای کاهش ۴۰ درصدی مصرف، بهبود روشنایی و کاهش حوادث ترافیکی بهویژه در اتوبان معلم نصب پستهای هوایی و تأسیسات ظرفیتسازی جهت رفع ضعف ولتاژ در محلههای پرتراکم شاهینشهر این نشست با تأکید بر اولویتبندی پروژههای عمرانی و رفع محرومیتهای زیرساختی شمال استان برگزار شد. اجرای بهموقع مصوبات، تابستانی بدون خاموشی و ارتقای کیفیت برقرسانی را برای ساکنان بههمراه خواهد داشت.
دکتر سید مهدی ابطحی به سمت سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان منصوب شد
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، در حکم حسین سیمایی، وزیر علوم، خطاب به سیدمهدی ابطحی، سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان آمده است:
نظر به مراتب تعّهد، تخصّص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان «سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان » منصوب میشوید.
از جنابعالی انتظار دارد با توکل به خداوند سبحان سرپرستی آن دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاستها و برنامههای مصوب به انجام رسانید.
امیدوار است با پیروی از آموزههای اسلامی، مبانی علمی، راهبرد دولت وفاق ملی و با جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، وظایف محوله را به نحو شایسته انجام دهید. توفیق و سربلندی روز افزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
دکتر سیدمهدی ابطحی متولد سال ۱۳۴۴ دارای دکترای مهندسی عمران و عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی اصفهان با مرتبه دانشیار است و از چهره های علمی برجسته این حوزه است.
وی چاپ بیش از ۱۳۰ مقاله علمی در نشریات معتبر ملی و بین المللی، بیش از ۴۵ طرح پژوهشی خاتمه یافته با صنعت، ثبت ۵ اختراع و تألیف ۳ جلد کتاب را در کارنامه فعالیتهای علمی و پژوهشی خود دارد.
از سوابق اجرایی وی میتوان به ریاست دانشگاه صنعتی اصفهان، معاون دانشجویی و فرهنگی، و معاون پژوهش و فناوری این دانشگاه اشاره کرد.
وی همچنین در دولت دوازدهم ریاست شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان را عهده دار بوده است و هم اکنون نیز این مسئولیت را بر عهده دارد.
وزیر علوم همچنین، در نامه جداگانهای از تلاشهای دکتر سید علیمحمد میرمحمدی میبدی، رئیس سابق دانشگاه صنعتی اصفهان در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.
آغاز پرداخت حقوق تیرماه بازنشستگان و مستمریبگیران تأمین اجتماعی از 29 تیر
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، پرداخت حقوق (مستمری و مزایای جانبی) مربوط به تیر ماه حدود 5 میلیون بازنشسته و مستمریبگیر این سازمان، بر اساس حکم سال ۱۴۰۴ محاسبه و از روز یکشنبه 29 تیر آغاز و طی 72 ساعت به ترتیب حروف الفبا و از طریق بانکهای عامل انجام خواهد شد.
با توجه به ترافیک پایان ماه و وضعیت زیرساخت اینترنت کشور و به جهت جلوگیری از اختلال در سامانههای الکترونیکی، دریافت فیش حقوقی از طریق سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی Es.tamin.ir و یا برنامه ساما«تامین من» از ابتدای مرداد ماه مقدور است.
همچنین در خصوص زمان و نحوه پرداخت معوقه حقوق فروردین نیز متعاقباً اطلاعرسانی لازم انجام خواهد شد.
در پایان یادآور می شود؛ تنها مرجع رسمی اطلاعرسانی اخبار و موضوعات مربوط به سازمان تامین اجتماعی، اداره کل روابط عمومی است، لذا به کلیه مخاطبین گرامی توصیه میشود موضوعات را از طریق وبسایت Tamin.ir و یا کانالها و صفحات رسمی سازمان که در کلیه شبکههای اجتماعی با نشانی مشترک Tamin_Media در دسترس است، دنبال نمایند. سامانه پاسخگویی تامین اجتماعی نیز با شماره تلفن 1420 بدون نیاز به پیش شماره از سراسر کشور و یا تلفن همراه، به صورت شبانهروزی پاسخگوی سوالات ذینفعان می باشد.
نصب بیش از ۲ هزار انشعاب گاز طبیعی در استان اصفهان
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، ابراهیم محسنی مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، ضمن بیان مطلب فوق، اظهار داشت: از مجموع انشعابات نصبشده، هزار و ۹۰۳ مورد در مناطق شهری و ۵۰۷ مورد در مناطق روستایی بوده است.
وی با بیان اینکه توسعه عادلانه زیرساختهای گازرسانی در دستور کار این شرکت قرار دارد، افزود: با افزوده شدن این تعداد انشعاب، مجموع انشعابات نصبشده در سطح استان به یک میلیون و ۱۲۱ هزار و ۵۰۸ مورد رسیده است.
مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان توسعه پایدار شبکه، بهبود زیرساختهای گازرسانی، ارتقای سطح ایمنی و بهبود کیفیت خدمات را از جمله اولویتهای اصلی این شرکت در سال ۱۴۰۴ دانست و در پایان تاکید کرد؛ تلاش ما بر این است که با تکیه بر توان تخصصی نیروی انسانی و استفاده حداکثری از ظرفیتهای داخلی، در مسیر تحقق اهداف توسعهای خود گام برداریم.
مدیریت فشار شبکه توزیع آب اولویت آبفای استان اصفهان در روزهای گرم پیشرو
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل، ناصر اکبری در «نشست اضطراری مدیران شهرهای تحت پوشش سامانه آبرسانی اصفهان بزرگ» سخن میگفت، با بیان اینکه در روزهای آینده با توده هوای بسیار گرم مواجه میشویم گفت: بر اساس پیشبینی سازمان هواشناسی در روزهای پایانی هفته جاری دمای هوا تا ۴۳ درجه سانتیگراد خواهد رسید و به ازای هر درجه افزایش دمای بیش از ۳۸ درجه، مصرف آب تا ۵ درصد افزایش مییابد و به همین دلیل احتمال افزایش مصرف تا ۲۵ درصد ظرف روزهای آینده وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه نیاز آبی شهرهای تحت پوشش آبرسانی اصفهان بزرگ بین ۱۵ تا ۱۶ متر مکعب بر ثانیه است و در روزهای پیشرو با کمبود ۲.۴ متر مکعب بر ثانیهای آب مواجه خواهیم شد، افزود: آبفای استان اصفهان با اقدامات فنی نظیر مدیریت فشار آب و پایش لحظهای مخازن ذخیره در صدد حفظ توزیع عادلانه آب در نقاط مختلف استان است.
اکبری در عین حال از شناسایی و تجهیز ۹۰۴ دستگاه تانکر آبرسانی به منظور آبرسانی سیار به شهرها و روستاهای تحت پوشش در صورت لزوم خبر داد و بر توجه بیشتر به مباحث کنترل کیفی، پاسخگویی شفاف به مشترکین و تماسهای مردمی و کاهش مدت زمان تعمیرات به منظور پیشگیری از هدررفت آب هنگام رسیدگی به حوادث شبکههای آبرسانی تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان افزود: از مشترکین عزیز درخواست داریم میزان مصرف آب در روزهای گرم آینده را مدیریت کرده و با کاهش ۲۰ لیتری مصارف خود در شبانه روز ضمن پیوستن به پویش مردمی اصفهان منهای ۲۰، این شرکت را در تامین آب شرب پایدار مورد نیاز مردم در سراسر استان پهناور اصفهان کمک کنند.
در پایان این نشست مدیران امور آبفای مناطق تحت پوشش سامانه آبرسانی اصفهان بزرگ به بیان نقطه نظرات خود درباره هرچه بهتر شدن نحوه توزیع آب در شهرها و روستاها پرداختند.
اضافه میشود در حال حاضر تمام و یا بخشی از آب مورد نیاز ۶۰ شهر و ۳۵۰ روستا از ۱۰۲ شهر و یکهزار روستای تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از سامانه آبرسانی اصفهان بزرگ تامین میشود.
