زهره مختاری

زهره مختاری

 

به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، در این مراسم، قائم موهبتی، معاون سابق فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان معرفی شد. مصطفی سوری پیش از این عهده‌دار این سمت بود؛ در این مراسم از زحمات و اقدامات وی در سمت معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تأمین اجتماعی تقدیر به عمل آمد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در جریان این نشست بیان کرد: ستاد سازمان را در حد ضرورت، تعریف و بر این مبنا، چابک‌سازی در دستور قرار گرفته است. تجمیع برخی واحدهای سازمانی و انجام چابک‌تر مأموریت‌ها در این فرایند، هدفگذاری شده است. همچنین تأکید بر تناسب حضور نیروی انسانی در ستاد سازمان، شعب و واحدهای اجرایی سازمان تأمین اجتماعی موردنظر است. 

سالاری افزود: به تبع اقدامات ساختاری در راستای چابک‌سازی سازمان، انطباق شعب تأمین‌اجتماعی با منطقه‌بندی شهرداری‌ تهران را از طریق ادغام شعب، برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور باید نسبت منطقی بین نیروی انسانی شاغل در ادارات کل بیمه و درمان با شعب و مراکز درمانی برقرار باشد؛ در قالب این رویکرد، ارتقا بهره‌وری نیروی انسانی و چابک‌سازی سازمانی دنبال می‌شود.

سالاری در ارتباط با نقش نیروی انسانی در فرایند چابک‌سازی سازمانی، بهره‌مندی بهینه از نیروی انسانی در حوزه‌های ادغام شده در مسیر چابک‌سازی را اولویت دانست و تأکید کرد: حفاظت و صیانت از تأمین‌اجتماعی نیازمند همت جمعی در مجموعه سازمان است و در مسیر اقدامات تحولی باید نظرات و دیدگاه‌های کارشناسی، اخذ و نواقص موجود برطرف شود.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در پایان این جلسه، با اهدای لوحی از اقدامات مصطفی سوری در دوره اخیر معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تقدیر به‌عمل آورد.

در این نشست همچنین عادل دهدشتی، قائم‌مقام مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، مصطفی سوری، معاون سابق اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تأمین اجتماعی و قائم موهبتی، سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تأمین‌اجتماعی به بیان مطالب خود پرداختند.

گفتنی است موهبتی در سوابق مدیریتی خود معاونت اقتصادی و امور شرکت‌های جمعیت هلال احمر، مدیریت اقتصادی شرکت‌های تابعه شهرداری تهران و معاونت حقوقی، مجلس و امور بین‌الملل سازمان تامین اجتماعی را در کارنامه دارد.

 

به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان، این دیدار با حضور سرهنگ علی صادقی فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان، معاون فنی، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه ، رییس حراست و مدیر روابط عمومی این اداره‌کل برگزار شد.

در این نشست، مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان ضمن تبریک انتصاب سردار حسنوند به سمت فرمانده انتظامی استان، نقش پلیس را در حفظ امنیت عرصه‌های طبیعی و مقابله با تخلفات مرتبط با اراضی ملی بسیار مؤثر دانست و بر ضرورت تقویت تعاملات و هم‌افزایی میان دو مجموعه تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت حفاظت از منابع طبیعی به‌عنوان سرمایه‌ای ملی و بین‌نسلی، اظهار داشت: صیانت از عرصه‌های منابع طبیعی، مقابله با زمین‌خواری، جلوگیری از تخریب مراتع و حفاظت از اراضی ملی نیازمند همکاری مستمر و هماهنگی نزدیک میان دستگاه‌های مسئول، به‌ویژه مجموعه انتظامی استان است.

در ادامه این دیدار، راهکارهای توسعه همکاری‌های مشترک، افزایش هماهنگی‌های میدانی، ارتقای سطح تعاملات اجرایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های دو مجموعه برای حفاظت هرچه بهتر از منابع طبیعی استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

سردار عبدالوهاب حسنوند، فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز در این دیدار با تأکید بر اهمیت حفظ سرمایه‌های طبیعی کشور اظهار داشت: حفاظت از منابع طبیعی، مراتع و اراضی ملی تنها یک وظیفه سازمانی نیست، بلکه مسئولیتی اجتماعی و ملی است که نیازمند مشارکت و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و نظارتی است.

وی افزود: فرماندهی انتظامی استان اصفهان آمادگی دارد با بهره‌گیری از ظرفیت‌های اطلاعاتی، عملیاتی و انتظامی خود، در کنار مجموعه منابع طبیعی برای پیشگیری از تخلفات، مقابله با سودجویان و صیانت از عرصه‌های ملی همکاری مؤثرتری داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین بر ضرورت تشدید نظارت‌ها در محورهای مواصلاتی استان برای مقابله با قاچاق چوب و زغال تأکید کرد و گفت: حفظ منابع طبیعی و جلوگیری از تخریب سرمایه‌های زیست‌محیطی کشور نیازمند هوشیاری مستمر، نظارت میدانی و هماهنگی نزدیک میان پلیس و یگان‌های حفاظتی است.

سردار حسنوند خاطرنشان کرد: هرجا تعامل و همکاری میان دستگاه‌ها تقویت شود، امکان مقابله مؤثرتر با تخلفات و صیانت بهتر از حقوق عمومی فراهم خواهد شد و پلیس استان در این مسیر، همکاری با مجموعه منابع طبیعی را از اولویت‌های خود می‌داند.

در پایان این دیدار، دو طرف بر تداوم همکاری‌های مشترک، تقویت هماهنگی‌های اجرایی و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود برای حفاظت از اراضی ملی، منابع طبیعی و سرمایه‌هایشمند زیست‌محیطی استان تأکید کردند.

 

به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از روابط‌عمومی مخابرات منطقه اصفهان، در ادامه طرح‌های توسعه شبکه فیبرنوری و در راستای تحقق اهداف تحول دیجیتال در نظام بانکی، عملیات کابل‌کشی و اتصال شعب بانک صادرات به شبکه فیبرنوری، این بار در فریدن در حال اجراست.

این پروژه یکی از سرفصل‌های کلان مخابرات منطقه اصفهان جهت تامین ارتباطات پایدار برای شعب بانک صادرات استان است که با هدف ارتقای استانداردهای ارتباطی و افزایش سرعت و امنیت تراکنش‌های بانکی، همسو با استانداردهای شبکه بانکی کشور پیگیری می‌شود.

مخابرات منطقه اصفهان با رعایت استانداردهای لازم، تلاش می‌کند تا روند اجرای این پروژه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سرانجام رسانده و شعب بانک صادرات را به عنوان یکی از بازوهای حیاتی شبکه مالی کشور، در زمره مراکز مجهز به زیرساخت‌های نوین ارتباطی قرار دهد.

 

به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، در این راستا، اتصال مراکز آموزشی و مدارس به شبکه نوین ارتباطی فیبرنوری و تقویت زیرساخت‌های ارتباطی شهرک‌های صنعتیِ استان به‌عنوان یکی از قطب‌های صنعتی کشور، از محورهای اصلی گزارش‌های کنترل پروژه در جلسه بود.

جلسات تخصصی کنترل پروژه با هدف پایشِ وضعیتِ پیشرفت برنامه‌های ابلاغی برای سال ۱۴۰۵ در مخابرات منطقه اصفهان بصورت منظم برگزار می‌شود.
در این جلسات، معاونین، مدیران و کارشناسان فنی با بررسی گزارش‌های عملکردی، بر تحقق تعهداتِ استراتژیک تأکید می‌نمایند.

عباس هاشمی معاون شبکه مخابرات منطقه اصفهان و مدیر پروژه فیبرنوری استان در این نشست با تبیین اولویت‌های فنیِ پیش‌رو، اجرای پروژه یک میلیون پورت را به‌عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های زیرساختی استان قلمداد کرد و افزود: افزایش ضریب نفوذ و تسریع در روند دایریِ سرویس‌های مبتنی بر فیبر نوری، مسیری است که مخابرات منطقه برای دستیابی به استانداردهای نوین ارتباطی طی می‌کند.

وی با اشاره به جایگاه ممتاز استان اصفهان در حوزه تولید و صنعت اظهار داشت: «با توجه به اینکه استان اصفهان از نظر تعداد شهرک‌های صنعتی دارای تعداد زیاد می‌باشد، فراهم‌سازی زیرساخت‌های ارتباطی پرسرعت و پایدار در این مناطق، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر برای تسهیل فعالیت‌های صنعتی و ارتقای بهره‌وری در بخش اقتصاد دیجیتال است؛ لذا برنامه مدونی جهت پوشش فیبر نوری در شهرک‌های صنعتی تدوین شده که هم‌اکنون در مرحله پایش و اجرا قرار دارد.»

در ادامه این نشست، موضوع هوشمندسازی مدارس نیز مورد توجه ویژه قرار گرفت و با تأکید بر مسئولیت‌های اجتماعی و زیرساختی در قبال نظام آموزشی استان، تسریع در فرآیند اتصال مدارس به شبکه فیبر نوری را گامی ضروری برای ارتقای کیفیت آموزش‌های نوین و تحقق عدالت آموزشی دانستند.

گفتنی است رصد برنامه ‌ها و میزان تحقق آن‌ها موجب می‌شود تا ضمن شناسایی دقیق چالش‌های عملیاتی، نسبت به رفع موانع موجود اقدام گردد.
مخابرات اصفهان متعهد است با بهره‌گیری از تمامی توان فنی و تخصصی خود، زیرساخت‌های لازم برای توسعه پایدارِ زیرساخت‌های نوین ارتباطی را در سال ۱۴۰۵ به نحو احسن محقق سازد.

 

به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از روابط‌عمومی مخابرات منطقه اصفهان، در ادامه طرح‌های توسعه شبکه فیبرنوری و با هدف تحقق تحول دیجیتال در نظام بانکی، عملیات کابل‌کشی و اتصال شعب بانک صادرات کاشان به بستر فیبرنوری اختصاصی مخابرات‌ توسط تیم‌های فنی شرکت طنین ارتباط هشت‌بهشت(طاها) بعنوان مجری طرح‌های مخابراتی در حال اجراست.

این پروژه که به عنوان بخشی از برنامه کلان اتصال شعب بانک صادرات استان اصفهان به شبکه ملی فیبرنوری کشور شناخته می‌شود، با هدف فراهم‌سازی زیرساختی پایدار، پرسرعت و ایمن برای خدمات برخط بانکی پیگیری می‌گردد. با جایگزینی بستر سنتی با تکنولوژی فیبرنوری، ظرفیت پهنای باند اختصاصی افزایش یافته و تأخیر در تبادل داده‌ها به حداقل ممکن خواهد رسید.

اتصال شعب بانک به شبکه فیبرنوری، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر برای پاسخگویی به نیازهای نوین مشتریان در عصر دیجیتال است. 

تیم‌های عملیاتی مخابرات در تلاش هستند تا ضمن رعایت تمامی الزامات فنی، این پروژه را به بهره‌برداری برسانند. این اقدام علاوه بر افزایش امنیت تراکنش‌ها و کاهش اختلالات شبکه، بستر مناسبی را برای ارائه خدمات نوین و غیرحضوری بانک صادرات به شهروندان فراهم می‌آورد.

با اجرای این طرح، شبکه بانکی شهرستان کاشان گامی دیگر به سوی هوشمندسازی زیرساخت‌های ارتباطی برداشته است.

 

به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از روابط‌عمومی مخابرات منطقه اصفهان، در راستای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در مناطق گردشگری و رفاهی استان، عملیات کابل‌کشی و برقراری ارتباط فیبر نوری برای اماکن رفاهی بانک‌ملی در شهرستان چادگان با نظارت تیم‌های فنی مخابرات در حال اجراست.

این پروژه که بخشی از برنامه توسعه شبکه فیبرنوری (FTTX) در شهرستان‌های غرب استان اصفهان است، به منظور تأمین بستری ایمن، پایدار و پرسرعت برای ارتباطات دیجیتال در این مراکز رفاهی طراحی و عملیاتی شده است.

 شهرستان چادگان به دلیل برخورداری از ظرفیت‌های بالای گردشگری و وجود مراکز رفاهی مهم، نیازمند زیرساخت‌های ارتباطی قدرتمند است. اتصال این اماکن از بانک ملی به شبکه فیبر نوری، گامی مهم در جهت تجهیز این مراکز به تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و ارتقای سطح خدمات‌رسانی به هموطنان است.

 

به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، در این نشست که با حضور اصغر فارقلیطیان مدیر مخابرات منطقه اصفهان و احسان براتی مدیرکل بخش مرکزی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تشکیل شد؛ جزئیات فنی و عملیاتی این پروژه استراتژیک مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

اصغر فارقلیطیان در این جلسه با تشریح آخرین وضعیت پیشرفت پروژه در استان اصفهان، بر اهمیت تعامل سازنده با سازمان تنظیم مقررات جهت رفع موانع موجود و تسریع در روند پیاده‌سازی این طرح ملی تاکید کرد و اظهار داشت: اجرای دقیق و به‌موقع این برگردان، نقش بسزایی در ارتقای کیفیت شبکه، پایداری ارتباطات و بهره‌مندی مشترکین از تکنولوژی‌های نوین خواهد داشت.

براتی مدیرکل بخش مرکزی نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت‌گرفته، بر لزوم رعایت استانداردهای لازم و هماهنگی کامل تمامی ارکان درگیر در این پروژه ملی تاکید کرد و آمادگی این سازمان را برای تسهیل در فرآیندهای قانونی و نظارتی به منظور تسریع در اجرای پروژه اعلام داشت.

در پایان این نشست، مقرر گردید کارگروه مشترکی جهت پیگیری مستمر مراحل برگردان تشکیل شده و گزارش‌های پیشرفت پروژه به‌صورت دوره‌ای مورد ارزیابی و پایش قرار گیرد.

 

این پروژه که بخشی از نهضت توسعه فیبرنوری شرکت مخابرات ایران محسوب می‌شود در خیابان‌های جی و کاخ شهر اصفهان به مرحله اجرا درآمده است.

با بهره‌برداری از این فناوری نوین، شبکه ارتباطی این مناطق از زیرساخت‌های قدیمی مبتنی بر مس، به تکنولوژی پیشرفته و پرسرعت فیبر نوری ارتقا می‌یابد.

در این مراسم که روز چهارشنبه، ۶ خردادماه ۱۴۰۵ برگزار شد، اصغر فارقلیطیان، مدیر مخابرات منطقه اصفهان، ضمن نظارت بر روند عملیات اجرایی، بر اهمیت استراتژیک این پروژه در کاهش اختلالات شبکه و پاسخگویی به نیاز روزافزون شهروندان به پهنای باند بالا تأکید کرد.

وی گذار از مس به فیبر نوری را گامی ضروری برای تحقق اهداف شهر هوشمند و بهره‌مندی مشترکین از خدماتی با پایداری حداکثری دانست.

در این بازدید میدانی، عباس هاشمی معاون شبکه، ابوذر فتاحی مدیر مخابرات مرکز استان، سیدمحمود حسینی رئیس اداره حراست و جمعی از کارشناسان و کارکنان فنی حضور داشتند و هماهنگی‌های لازم برای تسریع در روند عملیات و به حداقل رساندن اختلالات احتمالی برای مشترکین منطقه صورت گرفت.

 

به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از روابط عمومی شرکت، در این آیین، مهرداد دادخواه با تأکید بر نقش حیاتی برق پایدار در مراکز درمانی گفت: اجرای پروژه دو فیدر در بیمارستان امام موسی کاظم(ع) اقدامی کلیدی برای افزایش تاب‌آوری زیرساخت برق و کاهش احتمال اختلال در خدمت‌رسانی درمانی است؛ مسیری که با هم‌افزایی میان صنعت برق و مجموعه سلامت و با مشارکت خیران به نتیجه رسیده است.

🔸مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شهرستان اصفهان ضمن قدردانی از همکاری مدیریت بیمارستان، کارکنان حوزه درمان و خیران حاضر، خاطرنشان کرد این‌گونه پروژه‌ها اگرچه ممکن است از منظر هزینه در مقیاس کلان رقم محدودی به نظر برسند، اما از نظر کارکرد و اثرگذاری، برای مراکز حساس و حیاتی «بسیار راهبردی» هستند؛ چراکه دو‌سو تغذیه‌کردن برق به معنای ایجاد مسیر جایگزین برای تأمین انرژی و افزایش ضریب اطمینان شبکه در زمان بروز حادثه، تعمیرات یا محدودیت‌های فنی است.

🔸مهندس دادخواه با اشاره به گستره فعالیت‌های شبکه توزیع برق شهرستان اصفهان اعلام کرد نگهداری و پشتیبانی شبکه‌ای به طول حدود ۱۶ هزار کیلومتر و بهره‌برداری از بیش از ۱۴ هزار دستگاه ترانسفورماتور در پهنه‌ای نزدیک به ۱۵ هزار کیلومتر مربع، مسئولیت سنگینی را برعهده صنعت برق گذاشته است و در چنین شرایطی، اولویت‌دادن به پایداری برق مراکز درمانی یک ضرورت مدیریتی و خدماتی محسوب می‌شود.

🔸در ادامه این مراسم، بر تداوم اجرای طرح‌های پایداری برق برای مراکز حیاتی استان با محوریت الزامات مدیریت بحران تأکید شد. همچنین یاد و خاطره برخی چهره‌های اثرگذار در حوزه سلامت و صنعت برق اصفهان گرامی داشته شد و حاضران، اجرای پروژه‌های زیرساختی مشابه را در ارتقای امنیت و استمرار خدمت‌رسانی درمانی مؤثر ارزیابی کردند.

🔸در پایان این مراسم، به پاس همکاری و حمایت در اجرای پروژه دو‌سو تغذیه برق مرکز آموزشی‌درمانی امام موسی کاظم(ع)، لوح تقدیری که به امضای دکتر حیدری، ریاست بیمارستان، تهیه شده بود، از سوی منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، به مهرداد دادخواه، مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان و مهندس محمدجواد قنبری مدیر برق منطقه۳ اهدا شد.

 

به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون استان اصفهان، کارگروه مشترک ادارات کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش‌وپرورش استان اصفهان با همکاری انجمن مطالعات برنامه‌ درسی ایران، یکشنبه دهم خردادماه ۱۴۰۵ در محل اداره‌کل استان اصفهان برگزار گردید.
این نشست با تأکید بر اهمیت هم‌افزایی نهادهای فرهنگی و آموزشی «ایجاد عادت مطالعه، تقویت درک مطلب و افزایش سواد و مهارت خواندن در بین دانش‌آموزان ابتدایی با همکاری هدفمند میان کانون و آموزش‌وپرورش برگزار گردید.
در این نشست، علی‌اصغر کریمی از انجمن مطالعات برنامه درسی ایران و کبری انصاریان، رئیس اداره تکنولوژی و برنامه‌های آموزشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، به‌عنوان سخنرانان اصلی به ارائه دیدگاه‌های تخصصی خود در زمینه روش‌های نوین ترویج مطالعه و ارتقای مهارت خواندن در دوره ابتدایی پرداختند.

در ادامه کارشناسان فرهنگی، هنری، ادبی و آموزش و پژوهش کانون با ارائه نقطه نظرات، پیشنهادات، بیان دیدگاه‌ها و چالش‌های موجود بر ضرورت هم‌افزایی، تعامل و توسعه همکاری‌های مشترک با تشکیل کارگروه‌های اندیشه‌ورزی تاکید کردند.
گفتنی است این کارگروه در ادامه برنامه‌های عملیاتی آینده خود، طراحی بسته‌های آموزشی و فرهنگی مشترک در راستای ایجاد عادت مطالعه، تقویت درک مطلب و افزایش سواد و مهارت خواندن برای دانش‌آموزان ابتدایی را در دستور کار قرار داده است.

  • جامعه
  • اقتصاد
  • فرهنگ و هنر
  • علم و پیشرفت
K2_AUTHOR_TEMPLATE زهره مختاری
یکشنبهب ظ+0330E_خرداد+0330Rخردادب ظ+0330_+0330Eخرداد+03:300ب ظ+0330E2
K2_AUTHOR_TEMPLATE زهره مختاری
یکشنبهب ظ+0330E_خرداد+0330Rخردادب ظ+0330_+0330Eخرداد+03:300ب ظ+0330E2
  به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از روابط عمومی مرتضی طلایی، عضو شورای مشورتی کمیته راهبری بازسازی و نوسازی نواحی آسیب‌دیده فولاد مبارکه با تشریح ابعاد فنی و استراتژیک بازگشت کوره شماره ۸ به مدار تولید پس از حملات اخیر، این دستاورد را نتیجه مستقیم ‌‌نگرش ...
K2_AUTHOR_TEMPLATE زهره مختاری
سه شنبهب ظ+0330E_خرداد+0330Rخردادب ظ+0330_+0330Eخرداد+03:300ب ظ+0330E2
  به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از اقتصاد بازار او در ادامه خطاب به استاندار اصفهان گفت: حضرت‌عالی بنده را می‌شناسید؛ نه اهل اغراق هستم و نه اهل تملق، اما بر اساس تجربه شخصی خود و فعالیت در استان‌های دیگر از جمله تهران، با رسانه‌هایی مواجه شده‌ام که در ...
K2_AUTHOR_TEMPLATE زهره مختاری
یکشنبهب ظ+0330E_خرداد+0330Rخردادب ظ+0330_+0330Eخرداد+03:300ب ظ+0330E2
  به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از معاونت ارتباطات شرکت مخابرات ایران تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شرکت مخابرات ایران و بانک مسکن با هدف توسعه همکاری‌های متقابل در حوزه زیرساخت‌های ارتباطی، خدمات فناوری اطلاعات و ارتقای تعاملات بانکی و ارتباطی به امضا ...

پایگاه خبری و اطلاع رسانی

پایگاه خبری شهر اصیل بر اساس رویکرد خبری در حوزه های (سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و هنری، اقتصادی، حوادث، فناوری، استانی، تکنولوژی و شهر و کلانشهر) تلاش دارد به‌ روزترین اخبار برخط را در اختیار علاقمندان به حوزه‌های خبری قرار دهد. اخباری که از منابع معتبر اخذ می گردد تا این اطلاع رسانی جامع و کامل، برای همگان در دسترس و مورد اعتماد باشد که امید است در این مسیر، موفق گام برداریم.
این پایگاه خبری متعلق به خانم زهره مختاری ملک آبادی می باشد.

آب و هوا

اوقات شرعی

اذان صبح
طلوع خورشید
اذان ظهر
غروب خورشید
اذان مغرب