به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از پاتنا همزمان با هفته مدیریت مصرف فراخوان عمومی برای تقسیم عادلانه روشنایی با شعار «برق حق همه است» آغاز شد. با رعایت راهکارهای سادهای چون تنظیم دمای آسایش بر روی ۲۵ درجه و استفاده از نور طبیعی، میتوان ضمن صیانت از منابع ملی، پایداری شبکه برق را برای تمامی شهروندان تضمین کرد.
