در چارچوب پروژه کلان بهینهسازی روشنایی معابر شهری و با هدف جایگزینی بیش از ۱۶۰ هزار چراغ پرمصرف با چراغهای **LED کممصرف، طی هفته گذشته ۸۰۰ دستگاه چراغ LED در محورهای حاشیه زایندهرود و در بلوارهای سعدی و ملت، همچنین در پلهای فردوسی، آذر و وحید، بزرگراههای چمران و ردانیپور و خیابانهای رباط، بعثت و زیرگذر جابر انصاری نصب و وارد مدار بهرهبرداری شد.
بر اساس گزارش ارائهشده، تاکنون تعداد ۳۳٬۶۲۰ دستگاه چراغ LED با توانهای مختلف در سطح معابر شهری نصب شده است که از این تعداد ۸۰۰ دستگاه مربوط به اجرای عملیات هفته گذشته میباشد.
