نمایش موارد بر اساس برچسب: مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت
نقش مهم روابط عمومیها در ارتقای صنعت نفت
مجید بوجارزاده، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت گفت:
🔸خدمات عظیم این وزارتخانه در تأمین انرژی مانند تأمین پایدار گاز در روزهای سرد سال و بنزین در تعطیلات نوروزی باید به نحو احسن به اطلاع مردم برسد.
🔸صنعت نفت ایران با حمایت از دانش بنیانها و شرکتهای توانمند ایرانی در بسیاری از حوزهها در تولید تجهیزات مورد نیاز خود به خودکفایی دست یافته است. روابط عمومیها باید با معرفی این دستاوردها، مردم را نسبت به توان فناورانه کشور آگاه کنند.
🔸انسجام و همدلی روابط عمومیها نهتنها به ارتقای جایگاه صنعت نفت در افکار عمومی میانجامد، بلکه میتواند در حل مسائل سازمانی نیز نقشی مؤثر ایفا کند.
شبکه ارتباطی روابط عمومیهای صنعت نفت تقویت شود
مجید بوجارزاده، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت، ایجاد جریانهای ارتباطی مثبت و پایدار میان سازمان و روابط عمومی را گامی اساسی برای مدیریت بهتر بحرانها و دستیابی به اهداف سازمانی دانست و گفت:
🔹شبکه ارتباطی میان شرکتهای تابعه وزارت نفت برای استفاده از همه ظرفیتها به بهترین شکل باید تقویت شود.
🔹دستاوردها و اتفاقهای مهمی در صنعت نفت طی هفت ماه گذشته رخ داد که برخی از آنها بهدلیل همزمانی در انتقال دولت، جدید و پیچیده بود.
🔹مصرف گاز در پاییز پارسال در مقایسه با سالهای گذشته بهطور قابلتوجهی افزایش یافت و از حدود ۴۲۰ میلیون مترمکعب در بخش خانگی و تجاری در اوایل آبان به ۷۱۶ میلیون مترمکعب در اوج زمستان رسید که این افزایش، چالشهای فراوانی برای مدیریت تأمین سوخت ایجاد کرد. همکاران ما در چهار شرکت اصلی وزارت نفت، اعم از شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی ایران و شرکت ملی صنایع پتروشیمی، با انسجام و تلاش بیوقفه توانستند بحرانها را مدیریت کنند.