زهره مختاری
تاریخ جدید به زودی اعلام می شود
این نمایشگاه قراربود به مدت چهار روز بامحوریت شعار “مخابرات و هوش مصنوعی- جایی که سیگنال ها هوشمند می شوند”،برگزارشود با تاخیر به تاریخ دیگری موکول شده است.
بر اساس این خبر، شورای سیاستگذاری نمایشگاه تلکام ، موضوع برگزاری نمایشگاه بینالمللی تلکام را در دستور بررسی ویژه قرار دادو طی اطلاعیه ای صمن بیان تاخیر برگزاری آن اعلام کرد، تاریخ جدید برگزاری این رویداد به زودی اعلام خواهد شد.
بر اساس این خبر، متولیان نمایشگاه از تمام علاقهمندان و شرکتکنندگان درخواست می نماید که بهمنظور دریافت اطلاعیههای تکمیلی و جزئیات بیشتر، پیگیر اخبار در کانالهای رسمی نمایشگاه باشند.
گفتنی است، نمایشگاه تلکام هر ساله با حضور برترین شرکتها و متخصصان صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار میشود و تأخیر اندک در برگزاری آن برای ارتقای کیفیت و اهمیت دادن به اعتبار این رویداد بزرگ و تخصصی می باشد.
تجلیل مدیر کل مدیریت بحران استان از مدیر مخابرات منطقه اصفهان
در این مانور که در تاریخ ۲۹ و ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۴ بصورت دور میزی و عملیاتی در شهرک انرژی واقع در شهرستان شاهینشهر و میمه با حضور چشمگیر تیم های عملیاتی و مطابق با سناریوی ابلاغی با کیفیت مطلوب برگزار شد حضور فعال داشت.
در بخشی از این تقدیرنامه خطاب به مدیر مخابرات منطقه اصفهان آمده است: «تمرین و آموزش با هدف ارتقای توانایی و چابکی تیمهای عملیاتی در مواجهه موثر و پاسخ به موقع و فنی در زمان وقوع حوادث، از مولفههای اصلی در مرحله آمادگی و مقابله با حوادث و سوانح، در چرخه مدیریت بحران می باشد که در سایه ایجاد ساختار مناسب سازمانی در حوزه مدیریت بحران و تامین نیازهای تجهیزاتی و تخصصی و اجرایینمودن برنامههای ملی و استانی آمادگی و پاسخ به بحران میتواند در جهت امدادرسانی با کیفیت و سریع در حوادث نقشآفرین باشد.
بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر ستاد مدیریت بحران استان اصفهان از همکاریهای موثر جنابعالی در اجرای موفق مانور تمام عیار حماسه و ایثار اصفهان را اعلام داشته و امید است همواره در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه الطاف بیکران الهی و در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهنمودهای مقاممعظم رهبری(مدظله العالی) سربلند و موفق باشید.»
برگزاری جلسه کنترل لاوصولی در مخابرات منطقه اصفهان
این جلسه با حضور اصغر فارقلیطیان مدیر مخابرات منطقه اصفهان، معاونین تجاری، مالی، شبکه، مدیریت فناوری اطلاعات، ریاست اداره حقوقی و جمعی از کارشناسان مرتبط از حوزههای ذیربط تشکیل شد.
در این نشست، آخرین وضعیت مطالبات معوق، چالشهای موجود در فرآیند وصول و راهکارهای حقوقی، مالی و اجرایی برای بهبود وصول مطالبات مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
مدیر مخابرات منطقه اصفهان در این جلسه با تأکید بر اهمیت مدیریت صحیح مطالبات، کنترل لاوصولیها را یکی از عوامل کلیدی در حفظ پایداری مالی سازمان دانست و بر ضرورت همافزایی بین بخشهای تجاری، مالی و حقوقی تأکید کرد.
وی همچنین خواستار پیگیری مستمر، برنامهریزی دقیق و استفاده از ظرفیتهای قانونی برای کاهش مطالبات معوق شد.
در ادامه، معاونین و کارشناسان حاضر به ارائه گزارشهایی از وضعیت فعلی لاوصولیها، اقدامات انجامشده و پیشنهادهای عملی برای بهبود فرآیند وصول پرداختند.
در پایان جلسه نیز مقرر شد با تدوین برنامههای هدفمند و نظارت مستمر، اقدامات لازم برای کاهش لاوصولیها و بهبود جریان مالی مخابرات منطقه با جدیت بیشتری دنبال شود.
بررسی راهبردهای بازاریابی و فروش سرویسهای فیبرنوری در مخابرات منطقه اصفهان
این جلسه با حضور آنلاین و ویدئوکنفرانسی مدیران و رؤسای شهرستانها و همچنین رابطین تجاری حوزهها برگزار شد و در آن، آخرین وضعیت اجرایی، چالشها و فرصتهای پیشروی توسعه و فروش سرویسهای مبتنی بر فیبر نوری مورد بررسی قرار گرفت.
در ابتدای جلسه، مهدی یوسفی با تشریح روند عملکردی مخابرات منطقه اصفهان در اجرای پروژه توسعه شبکه فیبر، به اقدامات انجامشده و برنامههای پیشرو اشاره کرد و گفت: توسعه زیرساختهای ارتباطی مبتنی بر فیبرنوری از مهمترین اولویتهای مخابرات منطقه بوده و نقش کلیدی در ارتقای کیفیت خدمات ارتباطی استان ایفا میکند.
وی با تأکید بر اولویت ارائه خدمات سریع، پایدار و بهموقع، تصریح کرد: پاسخگویی مؤثر به نیاز متقاضیان خانگی، کسبوکارها، صنایع، نهادها و سازمانهای عمومی باید در دستور کار تمامی واحدهای اجرایی و تجاری قرار گیرد.
معاون تجاری مخابرات منطقه اصفهان در ادامه، بهطور ویژه به تحویل و ارائه سرویسهای فیبر نوری به مدارس، شبکههای بهداشت و درمان و همچنین مراکز و شعب اخذ رأی اشاره کرد و توضیحاتی در خصوص اهمیت این خدمات در ارتقای کیفیت آموزش، بهبود خدمات سلامت و پشتیبانی از فرآیندهای ملی و حاکمیتی ارائه داد.
یوسفی همچنین بر لزوم رقابت سالم و حرفهای با سایر اپراتورها تأکید کرد و افزود: رقابت مؤثر در حوزه ارتباطات باید بر پایه کیفیت خدمات، سرعت پاسخگویی، شفافیت در ارائه سرویسها و حفظ حقوق مشترکان شکل گیرد تا جایگاه اپراتور ارائهدهنده سرویس، در بازار تقویت شود.
در ادامه این جلسه، مدیران و رؤسای شهرستانها به بیان دیدگاهها و پیشنهادات خود در حوزه بازاریابی و فروش سرویسهای فیبر نوری پرداختند و بر هماهنگی هرچه بیشتر واحدهای فنی و تجاری برای تحقق اهداف پروژه ملی توسعه شبکه فیبر نوری تأکید شد.
حضور نیما انتطاری بازیکن جدید ذوب آهن در تمرین امروز
برقراری زیرساختهای ارتباطات مخابراتی
از حدود یک سال گذشته پروژه تعریض و بهسازی مسیر دسترسی فرودگاه بینالمللی شهید بهشتی آغاز شده و در طول اجرای این پروژه عمرانی، مخابرات منطقه اصفهان با تمهیدات مناسب، برنامهریزی منسجم و اقدامات فنی مستمر، عملیات نگهداری شبکههای مخابراتی را بهگونهای انجام داده که اختلالی در ارتباطات این محدوده شهری ایجاد نشود.
در این راستا، تاکنون حدود ۷۰۰ متر کانالسازی جدید، جابجایی تاسیسات و حوضچههای مخابراتی، تخلیه کابلهای قدیمی، کابلکشی مجدد و توسعه شبکه فیبرنوری انجام شده است.
این اقدامات با هدف ارتقای زیرساختهای ارتباطی و پیشبینی نیازهای آتی شبکه در این محور شهری صورت گرفته است.
عملیات اجرایی یادشده با بهرهگیری از توان فنی نیروهای متخصص مخابرات منطقه اصفهان و با همراهی و نقشآفرینی مجری طرحهای مخابراتی، شرکت طنین ارتباط هشت بهشت (طاها)، در حال اجراست و تلاش شده است تمامی مراحل کار بهصورت هماهنگ با پروژه عمرانی شهرداری و با کمترین اختلال برای عموم شهروندان انجام پذیرد.
تفاهم نامه مدرسه ۶ کلاسه روستای علی آباد (قلعه شاه رخ) چادگان
نیما انتظاری به ذوب آهن پیوست
انتظاری ۲۹ ساله پیش از حضور در پیکان، سابقه بازی در تیمهای پارس جنوبی جم، نفت مسجد سلیمان ، هوادار تهران و ملوان بندرانزلی را نیز در کارنامه دارد.
اعلام برنامه دیدارهای ذوب آهن در هفته هجدهم تا بیستم لیگ برتر؛
هفته هجدهم / چهارشنبه 8 بهمنماه
مس رفسنجان × ذوب آهن
ساعت 14:00
ورزشگاه شهدای مس رفسنجان
هفته نوزدهم / دوشنبه 13بهمنماه
ذوب آهن اصفهان × فجر سپاسی شیراز
ساعت 15:00
ورزشگاه فولادشهر
هفته بیستم / شنبه 18بهمن ماه
آلومینیوم اراک × ذوبآهن اصفهان
ساعت 15:00
ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
استقلال داشته باشید نه هوای استقلال را!
بر اساس اعلام سازمان لیگ دیدار تیمهای ذوب آهن اصفهان و استقلال با یک روز تاخیر روز جمعه سوم بهمن برگزار شود. موضوعی که با واکنش تیم میزبان مواجه شده است.
باشگاه ذوب آهن اصفهان با انتشار بیانیهای ضمن اعتراض به تغییر و جابجایی تاریخ دیدار با استقلال تهران نوشت:
"مهمان نوازی و احترام به مهمان خارجی فرهنگ پسندیدهای است که اکثر مردم ایران صاحب این دیدگاه و فرهنگ هستند اما قرار نیست خارجی پرستی را جایگزین مهمان نوازی کنیم!
بر این اساس، اگر قرار است لطفی به استقلال و آقای ساپینتو شود نباید این لطف بیدلیل یا با دلیل به منزله آسیب زدن به تیمهای دیگر باشد. از ابتدای لیگ برتر قرار ما این بود که به برنامه مسابقات احترام بگذاریم، نه به تغییر برنامه مسابقات!
روی سخن ما با سازمان لیگ است: وقتی شما به عنوان متولی و برنامهریز مسابقات فوتبال به برنامه خود احترام نمیگذارید چگونه توقع دارید باشگاهها به آن احترام بگذارند؟ قرار بر این است که شما به عنوان سازمان لیگ، استقلال داشته باشید نه آنکه هوای استقلال را داشته باشید!
پرسش اینجاست: چرا هر کسی بیشتر احترام میگذارد، کمتر اعتراض میکند و به اخلاق پایبند است بیشتر آسیب میبیند؟ چرا فرهنگ اعتراض کردن در فوتبال را با رفتارهای تبعیضآمیز و غیر منطقی باب میکنید؟
باشگاه ریشهدار و اخلاق مدار ذوبآهن با بیش از نیم قرن سابقه در ورزش ایران ضمن احترام به برنامه اصلی، روز پنجشنبه دوم بهمنماه جاری آماده میزبانی از تیم استقلال در ورزشگاه فولادشهر اصفهان است. این باشگاه امکان برگزاری مسابقه مورد اشاره در تاریخ دیگری را ندارد و چنانچه دوستان اصرار دارند حاضریم بازی نکنیم تا آقای ساپینتو رنج سفر به اصفهان را نکشد!"
