این دوره آموزشی در تاریخ ۱۹ خرداد ۱۴۰۴ برگزار و با هدف ارتقای مهارتهای ارتباطی و حل تعارضات سازمانی برای کارکنان طراحی شد.
دکتر صادق نظری مدرس دوره ، با تأکید بر اهمیت مدیریت تعارض در محیطهای کاری اظهار داشت: «آموزش صحیح مدیریت تعارض میتواند نقش مؤثری در بهبود عملکرد تیمی و افزایش بهرهوری کارکنان ایفا کند.»
وی افزود: «در این دوره، تلاش میکنیم با استفاده از تکنیکهای علمی و کاربردی، به کارکنان در درک ریشههای تعارض و ارائه راهکارهای مؤثر کمک کنیم.»