روشنایی ایران، سهم همه ماست! ✨
هر لامپ اضافی که خاموش میشود، قدمی است برای پایداری شبکه برق کشور.
بیایید با مصرف بهینه، حامی آرامش یکدیگر باشیم.
آغاز هفته مدیریت مصرف برق با پویش "*۲۵ درجه، قرار همدلی*" و اول تیرماه با شعار "*هر پیام آگاهی، چراغی برای فردای ایران*" را گرامی می داریم.
روشنایی ایران، سهم همه ماست! ✨
هر لامپ اضافی که خاموش میشود، قدمی است برای پایداری شبکه برق کشور.
بیایید با مصرف بهینه، حامی آرامش یکدیگر باشیم.