چاپ کردن این صفحه
زهره مختاری   جامعه  05 ارديبهشت 1405  23

    به مدیران و کارشناسان روابط عمومی؛

    پیام دکتر سید جواد حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

 

با سلام و احترام محضر ارزشمند کارگزاران و کارشناسان محترم روابط عمومی ستادی سازمان و مدیران روابط عمومی‌های تلاشگر ادارات بهزیستی استان‌ها

ابتدا باید اذعان کرد که فعالیت شما بزرگواران در این روزها، در دلِ شرایطی غیرعادی، پراسترس و آکنده از چالش‌های ارتباطی رقم می‌خورد؛ شرایطی که در آن، نقش روابط‌عمومی‌ها نه تنها دشوارتر، بلکه حیاتی‌تر و اثرگذارتر از همیشه است. شما با وجود این فضای ملتهب، با آرامش، بینش و مسئولیت‌پذیری والا، چراغ مسیر اطلاع‌رسانی درست و امیدآفرینی را روشن نگاه می‌دارید.

می‌دانیم که حضور در این جایگاه حساس، نیازمند دقت، صبر و آمادگی ذهنی مداوم است.
شما در خط مقدم ارتباط با افکار عمومی، با صداقت، هوشمندی و احساس مسئولیت، پیام‌رسان آرامش و پل‌ساز اعتماد بوده‌اید؛ رسالتی که ارزش آن در بحران‌ها هزارچندان می‌شود.

در چنین فضایی، ضرورت درک متقابل، همدلی سازمانی و حمایت همه‌جانبه از همدیگر، بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

از طرف دیگر نیز انتظار می‌رود که مدیران ارشد سازمان، با نگاهی مؤثر، عملی و مستمر، شرایط کاری روابط‌عمومی‌های تلاشگر در استان‌ها و شهرستان‌ها را مورد توجه ویژه قرار داده و پشتوانه‌ای استوار برای استمرار این مأموریت خطیر باشند؛ چرا که استحکام پیام سازمان، تنها زمانی میسّر است که روابط‌عمومی‌ها با حمایت ساختاری، اجرایی و روانی همراه باشند.

شما همکاران عزیز، سرمایه‌های انسانی کم‌ادعا و پرفروغ این سازمان هستید؛ کسانی که با تلاش‌های شبانه‌روزی، آرامش را می‌سازند، امید می‌آفرینند و مسیر اعتماد را هموار می‌کنند.

از درگاه ایزد منان، با استعانت از الطاف بیکرانش، امیدواریم با سعه‌صدر، همدلی، هم‌افزایی و...، این دوران خطیر و بحرانی را با سربلندی و موفقیت پشت سر گذاشته و به سوی فردایی روشن‌تر گام برداریم. ان شاءالله.