در روز سوم هفته مدیریت مصرف، با شعار "برق، وفاداری و سقایت روشنایی"، به یاد ایثار بزرگ روز عاشورا هستیم.
ایثار تنها در میدانها نیست در مدیریتِ کوچکِ نیازهایمان نیز جاری است. همانگونه که در ماه محرم، یادِ بخشش و ایثار را گرامی میداریم، با مدیریت هوشمندانه مصرف برق در خانهها، به وفاداری خود به هم میهن و همسایگان گواهی میدهیم.
بیایید با خاموش کردنِ مصرفهای غیرضروری، اجازه ندهیم تاریکیِ مشکلات انرژی، بر روشناییِ مجالس عزاداری و آرامشِ خانههای مردم سایه افکند.
*هر پیام آگاهی؛ چراغی برای فردای ایران میباشند.