چاپ کردن این صفحه
زهره مختاری   استان  18 مهر 1404  170

    سامانه ۱۲۲ پل ارتباطی زنده‌ میان مردم و فعالان صنعت آبفاست

مدیرکل دفتر سرمایه انسانی وزارت نیرو در بازدید از مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان آبفای اصفهان گفت: سامانه ۱۲۲ تنها یک مرکز تماس نیست، بلکه پل ارتباطی زنده‌ای میان مردم و فعالان صنعت آبفاست.

 

مصطفی شاه‌بوداغیان در بازدید از مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان (122) شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: هر تماس دریافتی، فرصتی برای اصلاح، بهبود و نزدیک‌تر شدن به انتظارات مشترکین محسوب می‌گردد و این سامانه برای پاسخ‌گویی بهتر، دقیق تر و سریع تر به مردم باید به فناوری‌های روز دنیا تجهیز شود.

وی همچنین در گفتگوی صمیمانه و چهره‌به‌چهره با کارکنان مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اظهار داشت: تلاش مسئولان در وزارت نیرو بر این است که در سیاست‌گذاری‌ها و ساختارهای سازمانی، عدالت در زمینه پرداخت‌ها و جایگاه شغلی کارکنان زحمت‌کش صنعت آبفا رعایت شود. شاه‌بوداغیان افزود: در صدد هستیم با همکاری شرکت مادر تخصصی آب و فاضلاب کشور، دستورالعمل‌های جامع برای تبدیل وضعیت نیروهای غیررسمی، بازنگری در نمودار سازمانی و تحقق عدالت در پرداخت‌ها تدوین و اجرا شود.

مدیرکل دفتر سرمایه انسانی وزارت نیرو در پایان سخنانش از تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان سامانه 122 آبفای استان اصفهان در پاسخ‌گویی سریع، دقیق و مؤثر به شهروندان قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان نیز ضمن اشاره به سختی‌های شغلی در این صنعت به‌ویژه در بخش‌های رسیدگی به حوادث و تصفیه‌خانه‌های آب و فاضلاب گفت: امیدواریم با اصلاح ساختار نمودار سازمانی در بخش‌های کلیدی صنعت آبفا، بتوان به‌طور عادلانه‌تری از ظرفیت‌های کارکنان برای ارائه خدمات پایدارتر به مردم بهره‌مند شد.

وی در عین‌حال توجه بیشتر به درخواست‌های نیروهای غیر رسمی و مشکلات بازنشستگان صنعت آب و فاضلاب را مورد تاکید قرار داد و گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه کاهش فاصله زمانی پرداخت حقوق میان نیروهای رسمی و غیررسمی و برقراری بیمه تکمیلی آنان ارائه کرد.