در این مراسم، گزارشی از عملکرد دو سال و نیمه مهندس کریمی در دوران تصدی مسئولیت وی در نطنز ارائه شد و خدمات ایشان مورد قدردانی قرار گرفت.
محمد کیهانی ضمن تشکر از زحمات و خدمات ارزنده مهندس کریمی در طول مدت مسئولیت، برای ایشان در سمتهای بعدی آرزوی موفقیت کرد و برای مدیر جدید منطقه نیز در ادامه راه خدمترسانی به مردم شریف شهرستان نطنز، آرزوی توفیق و سربلندی نمود.