چاپ کردن این صفحه
زهره مختاری   جامعه  10 ارديبهشت 1405  27

    همزمان با روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای؛

    تقدیر از تلاشگران ایمنی در شرکت توزیع برق اصفهان

همزمان با ۲۸ آوریل، روز جهانی ایمنی محیط کار، بهداشت حرفه‌ای و سلامت شغلی، معاون بهره‌برداری شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان به همراه مدیران دیسپاچینگ و نظارت بر بهره‌برداری با حضور در دفتر بهام، از تلاش‌های کارشناسان ایمنی و فعالان این حوزه در کاهش حوادث و ارتقای فرهنگ ایمنی در سطح شرکت تقدیر کردند.

 

به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از روابط عمومی شرکت، همزمان با روز جهانی ایمنی محیط کار، بهداشت حرفه‌ای و سلامت شغلی، معاونت بهره‌برداری شرکت به همراه مدیران حوزه دیسپاچینگ و نظارت بر بهره‌برداری با حضور در دفتر بهام (بهداشت، ایمنی و محیط زیست)، این روز را به کارشناسان این حوزه تبریک گفته و از تلاش‌ها و اقدامات آنان در راستای کنترل و کاهش حوادث و اتفاقات در سطح شرکت قدردانی کردند.

در این دیدار، مدیر دفتر بهام با قدردانی از حضور مهندس نصر و مدیران حوزه بهره‌برداری، این همراهی را موجب دلگرمی و انگیزه بیشتر برای ادامه فعالیت‌های ایمنی دانست و از حمایت‌های مدیرعامل شرکت، معاونت بهره‌برداری و سایر معاونت‌ها و مدیران اجرایی در توسعه فرهنگ ایمنی و صیانت از سرمایه انسانی شرکت تشکر کرد.

وی با اشاره به رویکردهای دفتر بهام در ارتقای ایمنی، هدف اصلی این دفتر را بهره‌گیری از تجربیات شرکت‌های پیشرو در حوزه ایمنی، تعامل و ارتباط مؤثر با سیمبانان و گروه‌های اجرایی، برگزاری آموزش‌های کوتاه‌مدت و اجرای جلسات TBM پیش از آغاز پروژه‌ها عنوان کرد و استفاده بهینه از تجهیزات موجود برای انجام کار ایمن را از اولویت‌های مهم این دفتر برشمرد.

در ادامه این دیدار، مهندس نصر رعایت اصول ایمنی را مسئولیتی فردی برای تمامی کارکنان شرکت دانست و بر لزوم استفاده صحیح از ابزار و تجهیزات موجود تأکید کرد.

وی همچنین بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و ظرفیت هوش مصنوعی در ارتقای ایمنی محیط کار را گامی مؤثر در کاهش حوادث و افزایش سلامت شغلی کارکنان عنوان کرد.