چاپ کردن این صفحه
زهره مختاری   فرهنگ و هنر  26 مرداد 1404  137

    تبلیغات گسترده مدیریت مصرف آب در بیلبوردهای بزرگ شهری اصفهان

همزمان با اجرای «پویش مردمی اصفهان منهای 20» تابلوها و بیلبوردهای بزرگ شهری، این روزها تبلیغات مدیریت مصرف بهینه آب را نمایش می‌دهند.

 

این اقدام از سوی اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با همکاری روابط‌عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بر روی بیش از 20 تابلو بزرگ تبلیغات و عرشه‌های پل در بزرگراه‌ها، میدان‌ها و خیابان‌های شهر اصفهان همچون خیابان امام سجاد (ع)، خیابان بزرگمهر، میدان بزرگمهر و … صورت پذیرفته است.

«شستن حیاط با شیلنگ برابر است با هدر دادن 500 لیتر آب آشامیدنی!» ، «ظرف شستن با شیر باز برابر است با هدر دادن 120 لیتر آب آشامیدنی»، «مسواک زدن با شیر باز برابر است با هدر دادن 15 لیتر آب آشامیدنی!»، «شستن ماشین با شیلنگ برابر است با هدر دادن 500 لیتر آب آشامیدنی» و «15 دقیقه زیر دوش برابر است با هدر دادن 300 لیتر آب آشامیدنی» جملاتی است که در قالب ترکیب نوشته و تصویر، نکات مدیریت مصرف بهینه آب را در نقاط مختلف شهر به مردم گوشزد می‌کند.

علاوه بر این و همزمان با موج جدید گرما، اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان، تبلیغاتی را با محوریت شعار «آب، آب رفته» در تابلوهای شهری، ایستگاه‌های مترو و BRT و عرشه پل‌های سطح شهر اصفهان نصب کرده است.

شایان ذکر است، «پویش مردمی اصفهان منهای 20»  با هدف اطلاع‌رسانی به مردم درخصوص کاهش 20 لیتر از مصارف غیرضروری آب شرب برای عبور از شرایط کم آبی روزهای گرم تابستان از 20 خردادماه آغاز شده و تا 20 مهرماه ادامه دارد.

برچسب‌ها