چاپ کردن این صفحه
زهره مختاری   شهر و کلانشهر  17 اسفند 1404  3

    صنایع و روستاهای شاهین‌شهر، میمه و برخوار؛

    تاکید بر تسریع پروژه‌های برقرسانی

تاکید بر تسریع پروژه‌های برقرسانی به صنایع و روستاهای شاهین‌شهر، میمه و برخوار در نشست مشترک نماینده مجلس و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان صورت یافت.

 

در جلسه صبحگاهی حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مجلس شورای اسلامی، با محمد مرادی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان و معاونین و مدیران این شرکت، موضوع برقرسانی به روستاها و صنایع شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار و بهینه‌سازی شبکه و تأسیسات برق مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در نشستی که با حضور حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مجلس شورای اسلامی و محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان برگزار شد، به موضوعات مهمی همچون بهینه‌سازی شبکه برق و پروژه‌های برقرسانی در شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار پرداخته شد. در این جلسه، گزارشی در خصوص نحوه تخصیص اعتبارات برای پروژه‌ها ارائه شد و از همراهی و همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان تقدیر به عمل آمد.
در ادامه و با توجه به اهمیت احداث و تجهیز پست فوق توزیع شالباف، مهندس سعید محسنی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای اصفهان به صورت برخط در جلسه شرکت کرد و با توجه به مشکلات موجود در صنایع شهرستان برخوار، بر تسریع در احداث پست فوق توزیع شالباف تاکید نمود.