نشستی با حضور معاون برق و انرژی وزارت نیرو و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با هدف برنامهریزی برای *تأمین برق پایدار صنایع* و عبور از دوره *اوج مصرف تابستان* برگزار شد.
در این نشست، دو طرف بر ضرورت *هماهنگی مستمر میان وزارت نیرو و وزارت صمت* برای مدیریت مطلوب مصرف و تحویل انرژی به صنایع با حفظ پایداری شبکه تأکید کردند.
بر اساس توافق انجامشده، مقرر شد با هدف *افزایش ظرفیت تولید صنایع*، میزان انرژی در اختیار واحدهای صنعتی از سوی وزارت نیرو به نسبت سال گذشته افزایش یابد.
رجبی مشهدی تصریح کرد: *محدودیتهای برق صنایع در تابستان امسال نسبت به سال گذشته کاهش خواهد یافت* تا روند تولید با وقفه کمتری همراه باشد.
معاون برق و انرژی وزارت نیرو با ابراز امیدواری تاکید کرد : با برنامهریزی که در وزارت نیرو انجام شده تلاش میکنیم امسال تابستان محدودیت کمتری نسبت به سال گذشته در تحویل انرژی به واحدهای صنعتی داشته باشیم.