چاپ کردن این صفحه
زهره مختاری   استان  08 فروردين 1405  14

    مخابرات منطقه اصفهان با حضور مدیر منطقه؛

    برگزاری جلسه کاری استانی سال ۱۴۰۵

در روز یکشنبه نهم فروردین‌ماه ۱۴۰۵، نخستین جلسه کاری سال جدید با حضور اصغر فارقلیطیان مدیر مخابرات منطقه اصفهان در سالن جلسات غدیر ساختمان سردار شهید نیلفروشان برگزار شد.

 

این نشست با حضور معاونان، مدیران ستادی و مدیران و رؤسای مخابرات شهرستان‌های استان به‌صورت حضوری و ویدئوکنفرانسی برگزار گردید.

در آغاز جلسه، مدیر مخابرات منطقه اصفهان با تسلیت ایام شهادت قائد امت و یاد و خاطره سرداران، فرماندهان و جمعی از هموطنان شهید در جنگ تحمیلی آمریکایی–صهیونی، از تلاش‌ها و خدمات شبانه‌روزی همکاران مجموعه مخابرات در سراسر استان اصفهان قدردانی کرد. وی تلاش کارکنان را مایه افتخار، عزت و پایداری شبکه ارتباطی دانسته و بر استمرار روحیه همدلی و مسئولیت‌پذیری تأکید نمود.

فارقلیطیان در ادامه سخنان خود با اشاره به شرایط حساس کشور، هوشیاری کامل مجموعه مخابرات استان در تمامی حوزه‌ها را مورد تأکید قرار داد و گفت: «آمادگی کامل در همه ابعاد فنی، محیطی، رسانه‌ای و پایداری شبکه ارتباطی باید همیشه برقرار باشد و مسئولان حوزه‌ها لازم است برای تمامی حالات ممکن و شرایط آینده، پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهند.»

مدیر مخابرات منطقه، ضمن تبیین نقش حیاتی مخابرات در ثبات کشور، افزود:

«تمامی سرویس‌ها و خدمات ارتباطی—چه خانگی، چه تجاری و چه سازمانی—به همت و تلاش شبانه‌روزی کارکنان این مجموعه در جریان است. بدون تردید، تداوم فعالیت هریک از سازمان‌ها، نهادهای حکومتی، انتظامی و واحدهای صنعتی در شرایط خطیر، مرهون پایداری و استمرار خطوط و خدمات ارتباطی ثابت و سیار مخابرات است.»

در ادامه، معاونان و مدیران حاضر در خصوص موضوعات تخصصی حوزه‌های کاری خود به بیان نکات و الزامات مدیریتی پرداختند و بر لزوم تقویت زیرساخت‌ها، آمادگی منابع انسانی و هماهنگی میان واحدها تأکید کردند.

در بخش پایانی این نشست نیز، مدیران شهرستان‌ها به ارائه دیدگاه‌ها و گزارش‌های اجرایی خود پرداختند.

این جلسه با جمع‌بندی و تأکید بر آغاز سالی سرشار از همدلی، آمادگی و خدمت‌رسانی مؤثر به مردم شریف استان اصفهان به کار خود پایان داد.