در این نشست، رئیس دانشگاه بر اهمیت آمادگی هر چه بیشتر مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستانها در رابطه با شرایط خاص کشور تاکید نمودند و خواستار تقویت برنامههای آمادگی و پاسخگویی در برابر بحرانها شدند. مدیرکل بحران استانداری نیز بر هماهنگی بین دستگاههای اجرایی و آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه بحران تاکید کردند و پس از بحث و بررسی تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.