به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از پاتنا_ همزمان با روز سوم از هفته ملی صرفهجویی در مصرف برق با عنوان «امانتداران همدلی»، بر نقش حیاتی مردم به عنوان صاحبان اصلی منابع انرژی تأکید شد.
این پویش برق را امانتی ارزشمند برای امروز و فردای کشور دانسته و با شعار «وفاداری به روشنایی ایران»، بر همراهیِ آگاهانه مشترکان و صنعت برق در مسیر مدیریت بهینه و پایداریِ شبکه توزیع، تأکید میورزد.