چاپ کردن این صفحه
زهره مختاری   شهر و کلانشهر  16 بهمن 1404  301

    توسط وزیر صمت به صورت رسمی؛

    افتتاح شرکت نوین‌الکترود اردکان

 

به مناسبت دهه مبارک فجر و همزمان با سالروز میلاد حضرت ولیعصر (عج)، شرکت نوین‌الکترود اردکان، به‌عنوان نخستین کارخانه تولید الکترود گرافیتی در ایران و خاورمیانه، با سرمایه‌گذاری ۲۴۵ میلیون یورویی و سهم بیش از ۴۹ درصدی گروه فولاد مبارکه، با حضور وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت، استاندار یزد، رئیس هیئت عامل ایمیدرو، امام جمعه اردکان، مدیرعامل گروه فولاد مبارکه و مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به صورت رسمی افتتاح شد.